Kisalföld logö

2016. 12. 11. vasárnap - Árpád -3°C | 7°C

Elie Wiesel nem tartja kielégítőnek Kövér László válaszlevelét

Elie Wiesel június 7-i keltezéssel levelet küldött Kövér Lászlónak, amelyben jelezte, hogy lemond az államfőtől 2004-ben kapott kitüntetéséről.
Elie Wiesel nagyra értékeli Kövér László válaszlevelét, de azt nem tartja kielégítőnek. Ezt a 168 Órának nyilatkozta a magyar származású Nobel-békedíjas amerikai író. A hetilap internetes oldalán pénteken megjelent cikk szerint Elie Wiesel elmondta azt is: kész nyilvánosságra hozni azt a levelet, melyet a magyar Országgyűlés elnökétől kapott, ám az illem úgy kívánja, hogy előbb egyeztessen Kövér László irodájával. A Házelnök kabinetfőnöke az MTI-nek pénteken elmondta: hozzájárulnak a levél nyilvánosságra hozatalához.

Elie Wiesel június 7-i keltezéssel levelet küldött Kövér Lászlónak, amelyben jelezte, hogy lemond az államfőtől 2004-ben kapott kitüntetéséről, mivel megdöbbenéssel és felháborodással értesült arról, hogy a magyar Országgyűlés elnöke is részt vett a szerinte nyilas eszméket valló erdélyi író, Nyirő József újratemetési kísérletében.

Kövér László június 21-én küldte meg válaszlevelét, melynek nyilvánosságra hozatalát - tekintettel arra, hogy Elie Wiesel sem nyílt levélben fogalmazta meg véleményét - a címzett belátására bízta.

Elie Wiesel a 168 Órának nyilatkozva annyit mondott: Kövér László hosszú és szívélyes hangú levelének lényegi részében azt kívánta bizonyítani, hogy Nyirő József nem volt sem fasiszta, sem antiszemita. Elie Wiesel kijelentette: nagyra értékeli Kövér László levelét, de azt nem tartja kielégítőnek. Különösen az erősödő Horthy-kultusszal kapcsolatos határozott állásfoglalást hiányolja.

Elie Wiesel a levélváltást hétfőn hozza nyilvánosságra, a 168 Óra pedig az interjú teljes szövegét jövő heti számában közli.

Az Országgyűlés elnökének kabinetfőnöke pénteken az MTI-nek megerősítette: hozzájárulnak Kövér László válaszlevelének nyilvánosságra hozatalához.

Olvasóink írták

71 hozzászólás
  • 71. vonLichthofen 2012. július 01. 05:21
    „7o Eva -
    (csak az időm kevés, hogy meglássam mi lesz később :) ))
    ezt sajnálattal hallom/veszem, talán esténként egy pohárka Manischevitz meghosszabítja a napjaidat.
    Vallomásodat,- hogy te egy idealista szemével nézed a történéseket - tisztelettel veszem, de az idealizmusnak általában nem sok köze van a véres valósághoz.

    a kiragadott szörnyűségeket nem extapolálom soha--a túlkapásokat sem!
    A talmud régebbi sokrétűbb és nem letisztult, hanem minden gondolatot megőrző gyűjtemény.
    Jobban megtalálod bene a dolgok színét és viszáját is--akár a bibliában

    Ezzel nem érthetek egyet. A Biblia, legyen az bármi is, de egy egyértelmű mű. Nincsenek benne félreérthető dolgok, ellentmondásos információk vagy éppen tudatos ferdítések. A Talmud azonban valóban - ahogy írod is színéről visszájára fordítja a dolgokat és sokszor vissza a rabbik szája íze bagy az adott kor széljárása szerint.
    A Judaisták érvelése, hogy ők a Bibliát értelmezik és magyarázzák az csak egy ködösítés. saját bevallásuk szerint a Biblia a legalacsonyabb rendű tanulmény, azt csak az egészen kicsi krapekok és nők tanítására kell használni.

    Izrael államot 1947-ben hozták létre.
    akik ott éltek--azokkal az érkezők nem vettelk el semmit---mert a területet az érkezők kapták Nemzetközi döntés után. Sok évig nem is volt baj---amíg az együttélés minősége szemet nem szúrt--és akkor jöttek a ...
    A palesztin menekülttáborok élete konszolidálódni kezdett---aztán jöttek a...

    Eva- vess már egy pillantást a térképre és döntsd el, hogy az érkezők valóban nem vettek-e el semmit az ott élőktől
    Nézd meg az ENSZ által odaajándékozott területet 1947ben és azt a területet amit a terrorista állam ma magáénak vall.
    A palesztin menekülttáborok élete konszolidálódni kezdett---aztán jöttek a... Eva- ez a mondatod szintén elárulja, hogy mennyire törzsi alapon szemléled a helyzetet. A menekülttáborok élete konszolidálódni kezdett???? Viccelsz??
    Ha én azt mondom, hogy 1944-45 ben a náci koncentrációs táborok élete konszolidálódni kezdett arra te mit válaszolsz?”
  • 70. Eva- 2012. június 29. 19:25
    „69-hez

    Izraelben , ahogy Magyarországban is vannak ortodox gondolkodásúak.
    Kifejezetten csak elviselem őket--mondván: rákattantak...
    semmi több.

    a kiragadott szörnyűségeket nem extapolálom soha--a túlkapásokat sem!
    A talmud régebbi sokrétűbb és nem letisztult, hanem minden gondolatot megőrző gyűjtemény.
    Jobban megtalálod bene a dolgok színét és viszáját is--akár a bibliában

    a bibliát viszont nem lehet így tekinteni--a transzcendencia nélkül. A talmudra pedig nem lehet transzcendensen gondolni!

    Nem igaz, hogy IZrael hivatalos álláspontja az ortodox --és az sem igaz, hogy Magyarország hivatalos álláspontja ortodox lenne

    Izrael államot 1947-ben hozták létre.
    akik ott éltek--azokkal az érkezők nem vettelk el semmit---mert a területet az érkezők kapták Nemzetközi döntés után. Sok évig nem is volt baj---amíg az együttélés minősége szemet nem szúrt--és akkor jöttek a ...
    A palesztin menekülttáborok élete konszolidálódni kezdett---aztán jöttek a...

    Ma pedig....

    Tölts el ott néhány hetet, és látni fogod, hogy mindenki felkészült arra, hogy este már nem látja viszont azt akit reggel elengedett. A nagyszülők az unokát....stb.

    Nem Izrael a provokatőr elsősorban--nem is a palesztínok
    a nemzetközi fegyvereladás elsősorban, amely ideológiát aztán gyárt ehhez rendesen.

    Mekkora ellenzéseket vált ki egy egy béketárgyalás---!
    Mi lenne, ha kikerülne a világ tudatából a rasszista megközelítés--és bírnánk egymás mellett élni---törvényes szabályozások mellett.
    ugyhogy én idealista vagyok--e téren
    ((csak az időm kevés, hogy meglássam mi lesz később :) ))”
  • 69. vonLichthofen 2012. június 28. 15:40
    „66 Eva- érvelésed a letagadhatatlan talmudista vitamódszert követi, jóllehet ebből a rasszista, másokat /ld Goyim/lekicsinylő művet csak felszínesen ösmered - vagy még úgy sem.
    S mi ez a talmudista vitamódszer? Elsősorban abban nyilvánul meg, hogy nem univerzális / mint a Jézusi tanítások/ hanem belterjes, csak egy törzs előnyeit nézi, csak egy szűk látószögből nézi a világot, s ez a látószög az univerzális és valóban humanista felfogás szerint rasszista, kirekesztő, fasiszta és náci amellet hogy tömeggyilkosságra is buzdít.

    Érvelésed, hogy ugyan a Stern zsidó banditák lemészárolták Der Yassin öregjeit és kisgyermekeit, megerőszakolták az asszonyokat mielőtt elvágták volna a torkukat - de szerinted Yerusalem áll, sugárutakkal, bevásárlóközpontokkal/ a fölszántott muslim temetők helyén/. Következtetésed kiválóan jellemzi hovatartozásodat. /igaz nem említetted, hogy israelben milyen jeles szimfonikus zenekarok vannak/.

    Eva- ha te nem vagy vallásos / orthodox/ zsidó, akkor mi vagy? Mert sémita nem vagy az egyszer tuti, akkor mi marad? Egy terrorista, rasszista, náci elveket valló, tömeggyilkosságra kész Khazár.”
  • 68. Pretorianus 2012. június 28. 10:31
    „http://www.youtube.com/watch?v=qY1eoXtkyOU
    Hát igen,a "rohadt" terrorista focista gyerekek...Rakétavetővel a vállukon,100 kiló bombával a testükön fociznak...
    Ne általánosíts vicuska,a gyerekeknek a 99.99%-a ott is csak gyerek,mégis úgy bánnak velük,mint ha terroristák lennének.Neked is ajánlom a 65.hozzászólásban a linkek tüzetes átvizsgálását!Aztán egy tanulmányutat oda,de ha gondolod,maradhatsz is...:)”
  • 67. Pretorianus 2012. június 28. 08:30
    „66. Eva- 2012.06.28. 07:59
    Persze,ha nem hergelnék őket...Kik?
    Nem hergelnek ott senkit,60 éve folyamatos elnyomás,megalázás alatt vannak a Palesztinok! De persze nem...Ez a te nézőpontod kérdése...Én pedig úgy látom,szabadságharcot folytatnak a puszta LÉTÜKÉRT!”
  • 66. Eva- 2012. június 28. 07:59
    „63-hoz

    a szív nem mentett meg anno senkit:

    de ez is évezredes nézőpont--a mi és ti...
    a miénk jó
    a tiétek terrorista...

    Aki Izraelben eltölt néhány napot megérti , hogy védekezni pedig kell---még néha a gyerekektől is!Aki annak a kezébe öngyilkos fegyvert ad!

    Már rég béke lenne ott is--együttélési szabályokkal, ha nem hergelnék őket a más kultúra okán---”
  • 65. Pretorianus 2012. június 27. 23:20
    „Ezek is pancsernek,az Indextől,ami ugye nem egy kimondott szélsőséges oldal.Ugye,míly csodás demokrácia?
    http://index.hu/kulfold/2012/05/27/nehez_az_afrikai_menekultek_sorsa_izraelben/
    http://index.hu/kulfold/2012/06/26/izraeli_ultraortodoxok_gyalaztak_meg_a_jad_vasem_emlekkozpontot/
    http://index.hu/kulfold/hirek/2012/06/26/drogcsempeszettel_vadolnak_izraeli_katonakat/
    http://index.hu/kulfold/2012/05/21/izraeli_katonak_szeme_lattara_lottek_palesztinokra/
    http://index.hu/kulfold/2012/05/02/senki_sem_felel_huszonegy_palesztin_halalaert/
    http://index.hu/kulfold/2012/04/04/gunter_grass_versben_biralja_izraelt/”
  • 64. Pretorianus 2012. június 27. 23:10
    „Ja és pancser,tényleg igazat beszél az a Nobel díjas...
    Csak nem az,akire te gondolsz....)
    http://index.hu/kulfold/2012/04/11/diktatorikus_eljarasnak_tartja_gunter_grass_hogy_kitiltottak_izraelbol/”
  • 63. Pretorianus 2012. június 27. 22:49
    „http://index.hu/kulfold/2012/06/27/izrael_a_gyerekeket_is_terroristakent_kezeli/
    Csak nyalj tovább...Neked áll wiesel zászlaja,ott alul...:)
    Ja,hogy Szegedinek a felmenői között zsidó is volt?Na és...Ő kizárólag a magyarok érdekeit képviseli,magyar a szíve,nem galiciai,mint a tiéd...Ez a fontos arany bogaram,nem más.wiesellel együtt pancserok vagytok....”
  • 62. pancser 2012. június 27. 22:29
    „60!"Pre...anus" rajta idézgessél megint már remegek az izgalomtól! A Gárdának vége nyugodtan lapátolhatod magadra az anyaföldet. Wieselnek áll a zászló neked meg bealkonyul, meg a haverjaidnak, Szegedi Csanádnak például. Kiváncsi lennék őt hogyan ítéled meg, talán ős is szélkakas, vagy beépített ügynök, mert eddig igazi magyar embernek tekintettétek. Jót röhögtem amikor megtudtam róla ezt azt!”
  • 61. Eva- 2012. június 27. 18:46
    „59-hez

    akkor helyben vagyunk! :)
    két rasszista néz farkasszemet!--(ki dönti el ki a fölébbvaló??)
    Jeruzsálem pedig áll--modern utakkal innovációval, egyetemmel stb.)

    Bár a számarányok nem stimmelnek!

    Egyébként ez is egyféle tendenciózus felfűzés , bár van másik is!
    egy jó ideig nem is volt gond az együttéléssel, de ha valami működik --gyorsan megjelennek a provokálók!

    Az embernél pedig nincs kegyetlenebb élőlény--mert ő úgy gyilkol, hogy megfélemlítsen, nem csak a túlélésért!

    de ajánlom Babits fordításában az Írástudók árulása 15. darabját:
    ha már túl vagyunk "állatságunk" egyes fokain legalább tartsuk meg az elért szintet.”
  • 60. Pretorianus 2012. június 27. 18:21
    „58. pancser 2012.06.27. 14:05
    Honnan tudod? Onnan,hogy onnan jöttél...
    "Vagy idomulsz Európához, Amerikához,"
    Amerikához idomulj te,Európához meg nem kell.Nekem.A szélkakasokat/te/ nem szeretik sehol,tudod azt mondják rájuk,rosszabbak,mint bár mi...Eladják a lelküket is az ördögnek,csak valakit imádhassanak.Egyszer az orbánt,egyszer a gyurcsányt,egyszer a hornt,egyszer a kövért...Gusztustalan,alja szokás...Idézzek? :))) Lenne mit,de te már porig égtél ezerszer...Már csak a sajnálat van bennem megbolydult elméd miatt...”
  • 59. vonLichthofen 2012. június 27. 15:54
    „Izrael állam létrehozói 1947-ben ki tudja miért ott és miféle meggondolásból hoztak ott létre településeket európai kultúrát szokásokat telepítve az arab kultúra közelébe. írja Eva- a politico filozofus.
    Ebben a mondatban a " ki tudja miért ott és miféle meggondolásból " a lényeg.
    Eva - ha ennyire tanácstalan vagy a kérdésben /ki tudja....../ kapjál elő egy Theodor Herzl könyvet, egy Jabotinski -t vagy Arohnson-t és iziben kiderítheted, hogy miért ott és miféle meggondolásból.
    " ....europai kulturát szokásokat telepítve az arab kultura közelébe" - írod Eva-.
    Nos, a botrány ott kezdődött, hogy nem europai kultura költözött oda / nem a magasan kulturált és gazdag Német, Osztrák, Cseh vagy Magyar zsidóság/ hanem a rabbinikus gettókból felszabadult, fanatikusan vallásos, babonás és nem utolsósorban mélyen rasszista Galiciai, Lengyel, Ukrán, Lett és Oroszországi zsidóság.
    Ezek eleve azzal a talmud által betáplált tudattal érkeztek Palesztinába, hogy az arabok a Goyim része, messze alatta állnak a zsidóknak mind kulturálisan, mind gazdasági téren és nem utolsósorban genetikailag - értsd: az arabok nem Yahve kiválasztott népe s úgy kell kezelni őket mint a barmokat.
    Eva- hivatkozol 1947 re.
    A zsidó terroristák, ahogy megérkeztek Palesztinába iziben elkezdték gyilkolni az arab őslakosságot / Menchem Begin, Abraham Stern, Yichak Rabin/ mert ezek a terroristák tudták, hogy az arab őslakosok nem fogják önkéntesen otthagyni a földjüket, olajligeteiket, legelőiket és házaikat.
    Quibiya, Tarturra, Der Jassin, ShafShaf és a számtalan lerombolt arab falu és a lemészárolt ártatlan artab lakosság híre aztán megtette a magáét - 2oo ooo Palesztinai arab menekült heteken belül a környező országokba.
    A terroristák célja el volt érve.
    Így az, hogy a Palesztinai arabok csak a zsidó telepesekkel beköltöző Europai kulturát nem nézték jó szemmel az nem csak hogy nem igaz, hanem tendenciozus ferdítés / vagy tudatlanság eredménye/.
    A fent említett terrorista triumvirátus örömünnepet ült a Der Jassin-i holokauszt után. Der Jassin lakosai hosszú évszázadok óta a közeli kőbányában dolgoztak, ez a kőbánya látta el Jerusalem-t építőanyaggal. A Stern zsidó terrorista banda kihasználta, hogy a falu férfiai dolgozni mentek, csak sok száz öreg és kisgyermek maradt a településen. A Stern banditák háromirányból bementek a faluba, felrobbantották a házakat az emberekkel együtt, azokat akiknek volt lehetősége hogy kimeneküljenek a Stern fiúk mind lemészárolták sokaknak késsel vágva el a torkát / mennyire emlékeztet ez a Lenin, Kun vagy Szamueli fiúkra/. Az arab nők többségét megerőszakolták mielőtt megölték volna őket.
    Az egész akció és hasonló rasszista alapú mészárlások célja az volt, hogy menekülésre, földjeik elhagyására kényszerítsék az ezredévek óta ott élő lakosságot.
    A cél el volt érve.

    Eva- korábban azt vetetted szememre, hogy én kiragadok részleteket. Egyetértek veled, de milyen nehéz volt volna az egész talmud-ot idézni, csak a soncino kiadás rúg vagy húsz vaskos kötetre. Az igazság az viszont, hogy bárhonnan idézhetsz ebből a jeles műből, minden része ugyanolyan rasszista, keresztény ellenes és anti Goyim.”
  • 58. pancser 2012. június 27. 14:05
    „57. Pre....Ha csak a hozzád hasonlók maradnának, akkor azt írnák Magyarországról a földrajzkönyvekben, hogy ritkán lakott ország, a népsűrűség alacsony. Vagy idomulsz Európához, Amerikához, vagy ............ nem tudom lehet-e a Kalaháriból levelet, hozzászólást írni, de az garantáltan zsidó és cigánymentes.”
  • 57. Pretorianus 2012. június 27. 13:09
    „53. pancser 2012.06.26. 22:31
    Hát akkor irány ámeriká,pancser...Kutyának nem fogsz hiányozni...”
  • 56. pancser 2012. június 27. 08:19
    „vLhfn. Mit szólsz Vona elnök urad(az enyém nem) helyetteséhez, te a folyton a zsidókkal foglalkozó! Rám jön a röhögés tőletek! Csak nem te is, hány rabbi van az őseid között, amire büszke is lehetnél ha nem lennél az ami vagy!”
  • 55. Eva- 2012. június 27. 08:05
    „54-hez
    MTGE--n-em volt pontos, mert elemek sora

    Mondjuk Budaházi írásaiból is tudnék hasonlóakat kiragadni! :(

    "És most ki az elitélt??
    Akit odatelepítettek jóakarói, mert nem érzi magát olyannak, akinek meg kéne húznia magát a saját neki kirendelt országában--ezt is a többiek hozták létre Nekik--és most csodálkoznak, hogy azt ott ők elhitték.

    Eva- kit telepitettek hova és kik? Kik azok a jóakarók akik nem akarják meghúzni magukat mert, hogy ők azt elhitték. Mit hittek el és kik Eva-? Az viszont teljesen világos, hogy most csodálkoznak azok mert nem érzi magát olyannak. Végre egy világos beszéd Eva-tól-"
    Izrael állam létrehozói 1947-ben ki tudja miért ott és miféle meggondolásból hoztak ott létre településeket európai kultúrát szokásokat telepítve az arab kultúra közelébe.
    Mi több az európai kultúra (anyagi) kezdett is hódítani a palesztin települések is kezdtek átalakulni, amikor is jöttek a helyi háborúk az iszlám védelmében--Valóságosa akkor már a fiatal pár éves államnak kellett védenie magát , integritását, ahogy azóta is!
    Most egymás feje tetejére került ugyanarra a területre Palesztína és Izrael
    Mi történhetne ma ott--csak az ami történik.

    Hogy a kijelőlt ország birtokosai a kijelőlt országot birtokba szeretnék venni és tartani, konfliktust okoz, ma nagyobbat, mint anno---mert bizony mindkét oldal kapott fegyvereket rendesen és mindkét oldal egyre jobban tudatosa védi saját identitását.
    Lehet, hogy már lenne valamiféle együttélési szisztémájuk, ha nem szólnának bele a dolgaikba, de így pro és kontra kürtölik világgá a horroros történeteket pro és kontra! Mondjuk ma az arab világ a fenyegetőbb ott ----
    Mondjuk az iszlám a katolikus világra is!

    Nem lenne jobb a fanatizmusokat magunk mögött tudni, és együttélési formákat engedni kialakulni?!
    Hülye területfoglalásokat nem csinálni--megegyezés nélkül? (mert az elfoglalt terület senkinek nem kell--csak, ha elfoglalta azt egy más kultúrát szimbolizáló építmény.:) ((a zsidó anyagi kultúra valljuk meg tükrözi az európait/amerikait ))

    de
    köszönöm a választ! Megtisztelőnek gondolom!”
  • 54. vonLichthofen 2012. június 27. 03:35
    „ezek nem tanok, hanem megőrzött történelmi gondolkodási elemek . könyörgöm Eva- áruld már el nekem, hogy valójában mi is az a megőrzött gondolkodási elem, pláne ha az még történelmi is.
    Jól van Eva- ,legyen igazad ezek megőrzött történelmi gondolkodási elemek / a továbbiakban MTGE - de egy bizonyos ethnikai,fanatikusan vallásos és politikailag befolyásos körben ezek az elemek meghatározóak.
    Ezeknek a MTGE tanításoknak at eredménye a Közel-Kelet tragikus helyzete, a mesterségesen teremtett gazdasági válság/ok/, a permanens háborúk / jó öreg Trockij- Bernstein örül a sírjában/ és a folytonos készülődés az újabb háborúkra.

    Bár én olvastam arról is több értekezést, hogy kezdetben nem is volt baj, amíg az ország sikeres nem kezdett lenni, akkor aztán kezdődött a palesztínok felhergelése, hogy az erősen európai kultúrát meg ne tűrjék a maguk közelében és jöttek a helyi háborúk. - na, ez aztán igazán érdekes értékelése a tényeknek.
    Ezek szerint a Palesztinok valójában csak azt nehezményezték, hogy a közelükben egy erősen Europai kultura kezdett el föltűnni. Azt még hagyták volna szó nélkül, hogy lemészárolták számtalan arab falu ártatlan lakosságát, kisgyerekestül, öregemberestül -igaz a nőket előbb megerőszakolták a családtagok szeme láttára. Még azt sem említették volna meg a palesztinok, hogy Qibiya, Tanturra, Der Jassin, Shasha, Kelet jerusalem házait lerombolták a benn élőkkel együtt, csak azt nehezményezték, hogy egy erős Europai kultura ütötte fel bozontos üstökét a közelükben. legalábbis az Eva- szerint.
    Dr Baruch Goldstein, a talmudon nevelkedett orvos éppen a talmud tanírtásaira és Maimonides írásaira / Mishneh Torah/ hivatkozva tagadta meg, hogy kezelje az IDF kötelékébe tartozó Drúz vagy arab sérülteket. Aztán ez a jeles doktor fogta magát egy februári pénteken, beballagott a Hebrni mecsetbe és elkezdte géppisztollyal gyilkolni a földön térdeplő arab hívőket, 29-et azonnal lemészárolva.
    Ennyit arról, hogy a talmud mennyire egy megőrzött történelmi gondolkodási elem - mellesleg Eva- ennek a szörny-szóösszetételnek semmi értelme sincs, s még jól sem hangzik.

    Ez is tőled jött Eva- és semmivel sincs több értelme mint a MTGE-nek

    És most ki az elitélt??
    Akit odatelepítettek jóakarói, mert nem érzi magát olyannak, akinek meg kéne húznia magát a saját neki kirendelt országában--ezt is a többiek hozták létre Nekik--és most csodálkoznak, hogy azt ott ők elhitték.

    Eva- kit telepitettek hova és kik? Kik azok a jóakarók akik nem akarják meghúzni magukat mert, hogy ők azt elhitték. Mit hittek el és kik Eva-? Az viszont teljesen világos, hogy most csodálkoznak azok mert nem érzi magát olyannak. Végre egy világos beszéd Eva-tól-”
  • 53. pancser 2012. június 26. 22:31
    „"Pretorianus" A minősítéseid téged minősítenek a bányászbéka feneke alá. Amerika él és virul, nagyon szeretnék egy olyan demokráciában és társadalomban élni itthon mint ami ott van.
    Sokan menekültek Amerikába és alkottak ott nagyot, a numerus clausus miatt a két háború között. Ha így volt akkor miért ne lenne igaza Wieselnek?”
  • 52. Pretorianus 2012. június 26. 19:03
    „51. szabo1936 2012.06.26. 17:53
    Igyál bátran,az legalább meglátszik rajtad...”
71 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

˝Még az eget sem lehet látni˝ - a temerini fiúknál járt a börtönben a fideszes képviselő

A 2004 nyara óta börtönbüntetését töltő öt temerini magyar fiatalembert kereste fel Szerbiában Ékes… Tovább olvasom