Kisalföld logö

2016. 12. 07. szerda - Ambrus -4°C | 2°C

Életbiztosítás, tanulságokkal

Lejárt az ügyfél tíz éve kötött életbiztosítása: 120 hónapon át fizette a 2500 forintokat, s október 12-én az előbbi tényről küldött értesítést hozzá a biztosítója. Intézkedjen a lejárati összeg, a 328 ezer forint sorsáról. A biztosítóval szerződő a győri N. K. volt, az édesanya, a biztosított pedig a fia, ám az úgynevezett elérési és halálozási kedvezményezett is a szerződő fél, az anya volt.

Amennyiben a biztosító levele után a maga és a fia személyazonossági igazolványával és a biztosítási kötvénnyel felkeresi a társaság győri irodáját, másolatok készülnek a dokumentumokról, úgy a biztosító az anya postai címére vagy banki számlájára néhány napon belül utalja a lejárati összeget. A biztosítótársaságnál állítják, nem ez történt. N. K. két héttel később kereste fel őket, s a fia dokumentációit nem kapták meg. Még azután sem, hogy ezt újból kérte a társaság központja a tíz éve vele szerződött ügyféltől. Egy hónap telt el a társaság utolsó értesítése óta, amikor is N. K. fia személyesen kereste fel a biztosítótársaság központját a fővárosban. Nem kapta meg a lejárati összeget: a biztosítónál azt mondják, azért nem, mert nem ő az elérési kedvezményezett, egyébként sem pénzintézetként működnek, a velük szerződők járandóságát értelemszerűen bankokon keresztül utalják. Most is ez fog törté nni, miután megérkezik a társasághoz N. K. fiának eddig hiányzott dokumentuma, máris a számlájukon lesz a lejárati összeg.
A miértre a válasz: a biztosító magát is biztosítja és a vele szerződők érdekeit védi.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A gázszerelő életet menthet

A lapunk kezdeményezésére alapított, s a gazdaságban elért sikert elismerő Délmagyarország Presztízs… Tovább olvasom