Kisalföld logö

2018. 08. 15. szerda - Mária 19°C | 28°C Még több cikk.

Divat, 40 felett

A mai 40 és 60 év közötti nők legtöbbje azt várja el kedvenc márkáitól, hogy akkor is kiszolgálja őt, ha már nem fiatal és korántsem szilfid. Jól jár az a kereskedő, aki rájuk, illetve pénztárcájukra épít – állapítja meg az egyik szakmai magazin.
A frankfurti divatmarketing kutató intézet „best ager"-nek, azaz a legjobb korban lévőknek tekinti a 40 éven felüli vásárlókat. Ma ez a korosztály nem elsősorban háziasszony, hanem dolgozó nő, még fiatalnak érzi magát, szereti a divatos holmikat és elvárja, hogy a méretének megfelelő választékot találjon. Vannak köztük karcsú, sportos alkatúak, akik a fiataloknak szánt márkákat részesítik előnyben és olyanok is, akik az elegáns stílus mellett teszik le a voksukat.

Az is tény, hogy egy részüket nem érdekli a naprakész trend, és a szükséges holmit diszkontáruházakban vagy csomagküldő szolgálatoknál szerzik be – olvasható a Divat és Marketingben.

A fiatal nők számára óriási a kínálat, az idősebbek azonban úgy érzik, elhanyagolják őket – állítja Kurt Westen, az egyik tekintélyes német divatház vezetője. Egy másik cég képviselője elárulja, vásárlóik között nyolcvan év feletti hölgyek is akadnak. Igaz, nem jönnek olyan gyakran, mint a fiatalok, de lehet rájuk számítani – hangsúlyozza.

Azt sem szabad elfelejteni, hogy a mai idősek is voltak hajdan fiatalok és valaha Esprit és Betty Barclay ruhákat hordtak, tehát jól kiismerik magukat a divatban, többségük pedig hűséges, illetve az szeretne maradni.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Vizsgálják a budapesti betegtragédia körülményeit

Azonnal vizsgálatot indított az Egészségbiztosítási Felügyelet (EBF), amint szerdán a sajtóból… Tovább olvasom