Kisalföld logö

2017. 05. 30. kedd - Janka, Zsanett 17°C | 30°C Még több cikk.

Budapesti gyógyfürdőkkel kötött megállapodást a Magyar Turizmus Zrt

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Magyar Turizmus (MT) Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei (BGYH) Zrt. - a Budapest Winter Invitation (BWI) kiemelt partnere - a magyarországi egészségturizmus és a budapesti vendégforgalom bővítése céljából; az erről szóló megállapodást szerdán írták alá a társaságok vezetői a 2012/2013. évi BWI kampányt előkészítő szakmai és sajtótájékoztatón.
Horváth Gergely, az MT vezérigazgatója a budapesti Széchenyi Fürdőben tartott rendezvényen elmondta: az idén már hetedik alkalommal rendezik meg a BWI-t, s bíznak abban, hogy a promóciónak köszönhetően az elmúlt években tapasztalt 10-15 százalékos vendégforgalom növekedést az idén alapnak lehet tekinteni. Az október végén kezdődő, közel 1 millió eurós téli kampány költségeinek döntő részét az MT fizeti. A tavalyi BWI kampány minden korábbinál sikeresebb volt, több mint 79 ezer - az előző évinél 11 százalékkal több - vendégéjszakát generált a programhoz csatlakozó fővárosi hotelekben.

A megállapodás jegyében az MT és a BGYH egyezteti egészségturisztikai stratégiai terveit, közös marketingkommunikációs akciókat szervez, prezentációkat tartanak, szakmai és média-tanulmányutakat szerveznek és közösen igyekeznek egészségturisztikai témájú nemzetközi szakmai rendezvényeket Magyarországra csábítani. Az MT továbbá megjelenési lehetőséget biztosít a BGYH számára külföldi szakmai kiállításokon és workshopokon.

A Budapest téli vendégforgalmát élénkítő marketingakció - a 2=3 és 3=4 szállodai kedvezmény mellett - idén is ingyenes fürdőlátogatást kínál a vendégek részére, és a Széchenyi, Gellért valamint Rudas fürdő mellett az idén bekapcsolódik a programba a Lukács is. Szőke László, a BGYH vezérigazgatója hangsúlyozta: szeretnék elérni, hogy a budapesti gyógyfürdők visszanyerjék régi fényüket, s Budapest Európa fürdőfővárosa legyen, ezt a célt szolgálja a mostani megállapodás is.

A BWI-hez az elmúlt években több mint 50 szálloda csatlakozott, amelyek az ingyen éjszakák mellett anyagilag is hozzájárulnak a programhoz - ismertette Kopócsy Andrea, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke, hozzátéve: a promóció nemcsak a hotelek forgalmát növeli, hanem Budapestet is népszerűsíti a világban.

Rövid kihagyás után az idén újra bekerült a BWI ajánlatába a Budapesti Tavaszi Fesztivál (BTF) is, amelynek időtartamába húsvét is beleesik, így Vitézy Zsófia, a Budapesti Fesztiválközpont igazgatója szerint turisztikailag igen kedvező időben lesz és szép, emelkedett események szervezésére kínál lehetőséget.

Baán László, a Szépművészeti Múzeum igazgatója az október végén nyíló Cézanne-kiállítást emelte ki kínálatukból. Ez szerinte a világ legvonzóbb kiállítása lesz ebben az időszakban; 100 művet állítanak ki - ebből 40 festmény, a többi rajz és akvarell -, köztük a világ legdrágább képeiből kettőt, amelyek együttes értéke 500 millió dollárra rúg.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Sokat fesztiválozunk, de keveset költünk

Az emberek kétharmada látogat fesztiválokat, belépőjegyekre azonban keveset költenek: évente legfeljebb 5000 Ft-ot. Tovább olvasom