Kisalföld logö

2017. 07. 23. vasárnap - Lenke 20°C | 33°C Még több cikk.

Az SZDSZ mégsem támogatja a parlament feloszlatását

Kedden Fodor Gábor bejelentette, hogy nem támogatják a parlament feloszlatásáról szóló kezdeményezést.
Az SZDSZ parlamenti frakciója úgy döntött, hogy a csütörtöki rendkívüli parlamenti ülésen nem fogja támogatni a Fidesznek az előre hozott választásokra tett indítványát, közölte újságírókkal az országgyűlési képviselőcsoport megbeszélése után Fodor Gábor.

A pártelnök úgy fogalmazott, a szabad demokraták azt szeretnék, hogy ha a magyar politika olyan irányba indulna el, ahol a pártok összefogva tennének megvalósítható javaslatokat a válság kezelésére.

A politikus szerint jelenleg a válságkezelés a legfontosabb, nem pedig a válság elmélyítése, a Fidesz javaslata viszont az utóbbit szolgálná. Kérdésre válaszolva hozzátette, a liberálisok a fideszes indítvány napirendre vételét sem támogatják.

Korábban az MSZP is bejelentette, hogy nemmel fognak szavazni.

Olvasóink írták

  • 20. Primax 2009. február 02. 09:14
    „Naná, hogy nem támogatja : vissza sem kerülnének minimum 20 évig...”
  • 19. tiemy11 2009. január 30. 12:29
    „Nahááát!
    Ez igazán tömör és velős összefoglalása a "nagy magyar valóságnak"! Gratula!”
  • 18. gjozsi88 2009. január 30. 11:51
    „Kami45! KSH adatok szerint 35%-os reálbér növekedés volt,talán tudod mit jelent?(minden adat ott elérhető,de ti azt nem nézitek,mert az is hazugság!)Talán ha közlekednél látnád a sok 3-5 milliós autót!(az általatok példaként emlegetett szlovákiába skoda favoritok,120-as skodák is futkosnak,nincsenek luxus lakóparkok,talán ez is tény!)Te azt nem látod,hogy mindent megakadályoz,egy 2/3-os törvényt nem enged át,ha kell népszavaztat!Te meg elhiszed,hogy ezt érted teszi! Mi ez,ha nem demagógia!Van végrehajtható programja,mert ami a honlapon van az egy kivánságkosár eszközök nélkül! Hol lehet olvasni arról,hogy hány %-al csökkenjen az adó,ez mennyivel növeli a vásárló erőt, az így megnövekedett vásárlás hogy oszlik meg a hazai és import áruk közt, ezzel mennyivel nőhet a hazai termelés? Miből szeretné kifizetni a vasutasok ajándék pénzét,miből szeretne többet fordítani oktatásra,egészségügyre a két ember utazik a vonaton projektre? Miből fizetné ki a párt adósságát? Talán biztos tudsz mondani olyan beruházást is,amire számíthatunk a jövőbe,amit a Fidesz kormánynak köszönhetünk!”
  • 17. Kami45 2009. január 29. 20:20
    „gjozsi88
    Te mondasz mást demagógnak, de nálad nincs demagógabb.
    "Az átlagbérek egyébbként jobban emelkedtek,mint az átlagára az elmúlt 6 évben!"
    Te ezt komolyan gondolod??? én nem, de tényekkel cáfold meg, ha tudod.
    "Mennyivel egyszerübb lenne,ha nem lenne autó(,luxus lakás,amerikai konyhával,klimával) lakás hitel,LCD tv,mobiltelefon hegyek..."
    Szánalmas, legtöbb ember örül, ha meg tud élni nem luxusra költeni, lehet a te értékrended szerint, az autó luxus, de nagyon sok embernek létszükség, mert nincs autó, nincs munka, ugyan is valahogy elkel jutni a munkahelyre.
    "Fidesz nem enged csökkenteni, "
    Fogd már fel ésszel, lassan 7 éve, hogy nem a Fidesz kormányoz, ez annyit jelent, hogy szerinted tépheti a pofáját, de akkor is az lesz amit mi akarunk.
    "válasszátok meg az Orbánt,aztán neki a falnak!!!"
    Azt hiszem gyurcsánnyal, ti mentetek a falnak, de sajnos minket toltatok magatok előtt!!!”
  • 16. gjozsi88 2009. január 29. 19:42
    „A kormány a rátartozók bérét emelte,messze jobban,mint a versenyszféráét! Az utóbbiak a fönöküknek vannak kiszolgáltatva, egyébbként a magasabb bérek tovább növelnék az árakat,inflációt!Az átlagbérek egyébbként jobban emelkedtek,mint az átlagára az elmúlt 6 évben! Gondolom az árakat egyébbként nem a kormány emeli,a piac, a szocializmusnak vége,nincsenek hatósági árak!Amely árak,energia,gáz áremelése attól függ,hogy a beszerzéshez mennyi kompenzációt kell hozzátenni!Persze az államnak a kiadási oldal fedezésére,melyet imádott Fidesz nem enged csökkenteni, szüksége van adókra! Azt látom,ti képtelenek vagytok a bevételi és a kiadási oldal összefüggéseit együtt látni! Mennyivel egyszerübb lenne,ha nem lenne autó(,luxus lakás,amerikai konyhával,klimával) lakás hitel,LCD tv,mobiltelefon hegyek...Ezek kellenek a megélhetéshez? Igazad van,szánalmas vagyok,megpróbálok demagógiaval vitatkozni!Hát akkor mindent bele,válasszátok meg az Orbánt,aztán neki a falnak!!!”
  • 15. Kami45 2009. január 29. 17:38
    „gjozsi88 Nem az adósította el az embereket, hogy minden emelkedett, csak a fizetése nem. Nem gondolod változatlan fizetésből többszörös költséget nem lehet fizetni! Akinek volt megtakarítása, az azt élte fel, akinek nem volt, annak muszáj volt kölcsönt felvenni, hogy éhen ne haljon és a számláit tudja fizetni! Szeretett vezetőid mindig azt pofázzák, ha emelnek valamit nem lehet elmaradni az EU áraitól, de az EU béreitől igen??? Szerinted nem az az oka, EU-us árak, afrikai bérek??? Szánalmas vagy!”
  • 14. gjozsi88 2009. január 29. 17:13
    „Aha!Ki adósította el lakosságot?Nézzen utána,98-ig az embereknek megtakarításai voltak,jött a Fidesz lakásprogramja,az emberek a jövedelmük 50-60%-át 20-30 évre elköltötték!Csoda,hogy nem jön ki a maradékból! Fogja már fel,egy parlamenti képviselő azért ül ott,hogy minket képviseljen,azért new üljön ott,hogy ellenünk dolgozzon,ha van ötlete vezesse le miért jó! Ön azzal bizta meg a Fideszt,hogy tartson be a kormánynak,vagy képviselje Önt? Az ÖN érdekét,hogy képviselték?
    Aha! Mit jelent,hogy demagóg,az ön olvasatába? A hozzászólása,annak stílusa sok kérdést vet fel bennem,pl Ön a Háború és béke c. könyvek csak a vastagságáról tud, a tartalmáról ..?
    A nyirségi,szabolcsi romáknak sem jutna szavazati jog az általam elvárt szempontok szerint,az ön hozzászólása megerősít,a Fidesz akkor sem nyerne!”
  • 13. zsukov 2009. január 29. 14:30
    „Valaki mondja már meg mi ez vagyonadó amit emlegetnek.”
  • 12. Nahááát 2009. január 29. 09:59
    „Az adózásról:
    Tételezzük föl, hogy 10 ember minden nap elmegy sörözni és a összesen 100 dollárt fizetnek a végén.
    Ha úgy fizetnének a sörükért ahogy most adót fizetünk valahogy így nézne ki:
    Az első 4 ember ( a legszegényebbek) nem fizetnének semmit.
    Az ötödik 1 dollárt fizetne.
    A hatodik 3 dollárt fizetne.
    A hetedik 7 dollárt fizetne.
    A nyolcadik 12 dollárt fizetne.
    A kilencedik 18 dollárt fizetne.
    A tízedik ( a leggazdagabb) 59 dollárt fizetne.
    Tehát így döntöttek, és a tíz ember minden nap boldogan sörözött egészen addig amíg a bár tulajdonosa kedvezményt nem adott nekik. "Mivel olyan jó vásárlók vagytok mától olcsóbban adom nektek a sört 20 dollárral."
    Onnantól a sör a 10 ember számára csak 80 dollárba került.
    A csapat továbbra is ugyanúgy szeretett volna fizetni a sörért ahogyan adót fizetünk, ami azt jelenti, hogy az első 4 embert a változás nem érintette - ők továbbra is ingyen ittak.
    De mi legyen a másik 6 emberrel - a fizető vendégekkel? Hogyan tudják elosztani a 20 dollár engedményt, hogy mindenki elégedett legyen?
    Kiszámolták, hogy 20 dollár 6 részre osztva 3,33. Ha ekkora részt levonnának mindenki számlájából akkor az ötödiknek és a hatodiknak sem kellene fizetni a sörért. Ezért a bár tulajdonosa azt javasolta, hogy az lenne igazságos, ha mindenkinek a részébol körülbelül ugyanakkora százalékot vonnának le és tett egy javaslatot, hogy ez hogy nézne ki. Tehát:
    Az ötödik ahogy az első 4 semmit se fizetne (100% megtakarítás)
    A hatodik 2 dollárt fizetne 3 helyett (33% megtakarítás)
    A hetedik 5 dollárt fizetne 7 helyett (28% megtakarítás)
    A nyolcadik 9 dollárt fizetneb12 helyett (25% megtakarítás)
    A kilencedik 14 dollárt fizetne 18 helyett (22% megtakarítás)
    A tízedik ( a leggazdagabb) 49 dollárt fizetne 59 helyett (16% megtakarítás)
    Mind a 6 ember jobban járt a korábbi állapothoz képest és az első 4 továbbra is ingyen ivott.
    Amikor kimentek a bárból az emberek elkezdték összehasonlítgatni a megtakarításukat.
    Én csak egy dollárt kaptam a 20 dolláros engedményből ő pedig 10-et mutatott a tízedik emberre.
    Ez igaz kiáltotta a hetedik. Miért kap ő 10-et mikor én csak kettőt? A gazdagok kapják az összes kedvezményt.
    Várjunk csak kiabált az első négy kórusban - mi nem kaptunk semmit - a rendszer diszkriminálja a szegényeket.
    A kilenc ember körülvette a tízediket és elverték. A következő este csak kilencen jöttek el sörözni, leültek és a tízedik nélkül itták a söröket.
    Amikor a fizetésre került a sor rájöttek valami fontosra. Még együtt se volt annyi pénzük, hogy a számla felét kifizessék.
    Ez az ahogy az adórendszerünk muködik. Az emberek akik a legmagasabb adókat fizetik kapják a legnagyobb kedvezményeket az adókedvezményeknél. Ha túladóztatják és támadják őket azért mert túlságosan gazdagok egyszer csak nem lesznek köztünk többet. Sőt elofordulhat, hogy külföldön fognak inni ahol a légkör barátságosabb.
    Azoknak akik ezt értik, nem kell magyarázni.
    Azoknak akik nem értik, nem lehet elmagyarázni.”
  • 11. buggyant 2009. január 29. 06:08
    „szerintem se a Feri, se a Viktor nem tudja mit kéne tenni. Lényeg hogy nekik meg a sleppnek van.”
  • 10. matriné 2009. január 29. 05:38
    „Az üzlet az üzlet! Még egy banánköztársaságban is. A hatalom az pedig nem eladó, sőt önként lemondani róla azt meg egyenest balgaság gondolni is. Ott ahol nem bűn egy országot és vele a lakóit tönkre vágni, eladósítani bér rabszolgákká alakítani, hogy is lehetne elvárni ennek a feladását? Nevetséges! De hogy is lehetne elvárni az ellenzéktől azt, hogy adja elő teregesse ki a megtoldást és e kormány abból éljen meg tovább? Üzleti titkokat nem szokták közhírré tenni még ebben az országban sem. Nem az a fontos, hogy e nép kikerüljön a kátyúból egyik pártnak sem. Itt az megy,hogy, ha megdöglött a tehenem dögöljön meg a másiké is!
    Ja, hogy nem lesz tej a harmadiknak sem az meg kit érdekel, akkor amikor még mindkettőnek van mit tejbe aprítani.”
  • 9. Zaraki_Kenpachi 2009. január 28. 22:47
    „aha

    mutasd meg a jobb oldal programját: tervekkel, számokkal, adatokkal

    miből mit és hogyan csinálnátok, mi lenne az eredmény

    ADATOKAT CSESZD MEG, ADATOKAT!!!!! Ne üres locsogásokat!”
  • 8. aha. 2009. január 28. 19:16
    „gjozsi88!

    Te pedig demagóg vagy, nem kicsit hanem nagyon!
    Kérlek ezt a programos mesédet felejtsd el mert amennyi szarságot már leírtak programnak címezve az már meghaladja a Háború és Béke című irodalmi mű vastagságát!
    Az eredményeit meg mindenki a saját bőrén érzi.
    Gondolom a nyírségi,szabolcsi,borsodi romák akiket egy tányér gulyás levessel és néhány ezer forinttal vettek meg a szocialista szavazatvásárlók azok mind tisztában voltak az állampolgári ismeretekkel és a költségvetési alapismeretekkel.”
  • 7. gjozsi88 2009. január 28. 18:40
    „Éva! Az a baj,hogy csak a vak gyülőlet,mert annak a magját ültették beléjük!Nincs józan ész,azt ne keresse!Az Ön kérdése jogos,de a túloldalról érdemi válasz nincs,de a Fidesz vezetői sem mondanak semmit,populisták! Ha nem kerülne sokba,örülnék ha megkapná a hatalmat a Fidesz és kiderülne,hogy mennyire nincs programja!Állnak és kiderülne,hogy a saját hiteleiket saját maguknak kell kifizetni és csak annyit lehet elkölteni amit megtermelünk! Nagyon érdekelne,ha a szavazati jog azzal járna,hogy egy állampolgári ismereteket és költségvetési alapismereteket tesztet kellene kitölteni a Fidesznek hány szavazója maradna?”
  • 6. aha. 2009. január 28. 18:20
    „Természetesen maradjon így minden,és ebben tempóban növekedjen az eladósodás! Talán van még aki hitelez ennek szerencsétlen idióta kormánynak!
    20milliárd dollár másfél évre,ez talán elég lesz egy újabb hazugság kampányra!

    Legyen a jelszava: A jobboldal se tudná máshogy csinálni!”
  • 5. Zaraki_Kenpachi 2009. január 28. 17:51
    „Jogos Éva, mert az adócsökkentés bevételkiesést eredményez változatlan állami kiadások mellett, ami növeli az adósodási szintet. Valahol pedig a kiesést be kell hozni előbb-utóbb”
  • 4. Zaraki_Kenpachi 2009. január 28. 17:50
    „És miben lenne jó ez az egész? Azon kívül, hogy a hatalom és a pénzlopás balról jobbra kerülne? A sok marha ember, meg nyal a fidesznek, és meg is érdemelnék, ha senki nem néznék ezek érdekeit.”
  • 3. Eva- 2009. január 28. 17:46
    „tévedsz!

    Azt nem tudja, hogy az adóreformra hogyan reagálsz?!

    A teljes közteherviselést hajlandó vagy-e felelős polgárként elfogadni.bevételcsökkenés ugyanis nem lehet a költségvetési egyensúly miatt.

    A munkahelyteremtés kell, adócsökkentés kell
    egyensúly kell
    te miféle módot ajánlanál?”
  • 2. pmfc 2009. január 28. 17:13
    „Drága Fodor Gábor!

    Most az egyszer igazad van. Csak a pártok összefogva tudják az országot a válság elmélyítésétől megszabadítani.
    Ugyhogy fogjatok össze és kergessétek el ezt az impotens kormányt, és főleg Ferit, aki szerencsétlen egy hete nem tudja eldönteni, hogy most az adócsökkentés, vagy az adóemelés lenne a jó!!!!”
  • 1. raffy2 2009. január 28. 16:59
    „ezektől másra nem is lehetett számítani.hát persze,hogy nem támogatják a parlament feloszlatását.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Meztelenkedő tízévesek a kollégiumban

Közösülést imitált három, meztelenre vetkőzött tízéves fiú egy Szigetvárhoz közeli település… Tovább olvasom