Kisalföld logö

2017. 03. 28. kedd - Gedeon, Johanna 2°C | 18°C Még több cikk.

Az összes traffipaxot előveszik

Országszerte az összes sebességmérő készülékével ellenőrzi mától a rendőrség az autósokat, a háromnapos akció ideje alatt elsősorban a gyorshajtókat szeretnék kiszűrni.

A TISPOL Operational Group éves ellenőrzési terve alapján az „European Operation Speed" közlekedésbiztonsági kampány ideje alatt alapvetően a megengedett legnagyobb sebességet túllépő járművekre, valamint a gyorsforgalmi utak leállósávján történő haladással, illetve megállással elkövetett szabályszegésekre koncentrálódik a figyelem.

Ennek oka, hogy a sebességtúllépés Magyarországon a legelterjedtebb közlekedési szabályszegés és a halálos, illetve a súlyos sérüléssel járó balesetek fő oka. Évek óta az összes személyi sérüléses közúti baleset mintegy 25-30 százaléka, a halálos kimenetelű baleseteknek pedig mintegy 40 százaléka vezethető vissza a gyorshajtásra.

Olvasóink írták

58 hozzászólás
  • 58. muskátli 2010. augusztus 25. 12:32
    „56/ egész biztosan nem történik meg velem ilyen, mivel nem járok Pest felé. Itt a nyugati országrészen meg nincs autóut, autópálya, ahol ilyen jellegü sebességkorlátozás lenne, amit csak pénzbeszerzés miatt raktak ki. Amúgy tök mindegy, hogy hol van kitéve, az azért van ott, hogy betartsa az ember. Nyavalyogsz egy hely miatt ahol Te nem számitottál rá, és megállitottak."" ok nélkül 50-re szedik a sebességet 300 méteren"" honnét tudod hogy ok nélkül tették ki? Lehet hogy megsüllyedt az út, és balesetveszélyes! Azt nem mindig lehet látni szabad szemmel elsö pillantásra. Amúgy meg ha elkésel ilyesmi miatt, akkor indulj legközelebb korábban, számits rá, hogy bárhol bármi miatt késhetsz. Ennyi erövel defektet is kaphat az autó, akkor is a rendöröket szidod, mert elkéstél? Indulj egy fél órával elöbb, tartsd be a seb.korlátozásokat és akkor nem fizetsz büntetést és mégis idöben odaérsz.
    Magyarországon csakis az emberek gondolkodásával van probléma. Mindenki csak mondja a magáét és nem is akar elgondolkodni azon, hogy más mit is akar kifejezni soraival. Nem tudom, hogy ilyen problémák Ausztriában miért nincsenek mint itt? Ott miért nem szidják a rendöröket éjjel nappal? Mivel másként gondolkodnak!!!!!!!!!! Én csak ezzel a példával tudok élni, mivel nem járok orosz, román, ...vagy más keletibb határok mentén. Gondolkodjatok el ezen, hogy miért csak Mo-n van olyan nagy probléma a rendörökkel!!!!!!!! Nem a "kisebbségben" (rendörök) hanem a többségben( soförök) kéne a hibát keresni. Nem a kevés szokott a sokhoz alkalmazkodni jó esetben, hanem forditva. Ha meg az utak fenntartásába úszik bele a pénz amit beszednek, akkor csak büntessenek többet, jobb utjaink lesznek. A gond ott van, hogy nem oda folyik be a pénz nagy valószínüséggel.
    Amúgy meg vezet mindenki ahogy akar. Egy pár ember sajna nem tudja megváltoztatni a gyorshajtók gondolkodásmódját. Viszont remélem, hogy egyre több gyorshajtó tapad oda a fához, és nem a rendesen közlekedök veszitik életüket. Akkor valamikor elfogynak talán !”
  • 57. Baradlay 2010. augusztus 25. 00:05
    „Ezt nem tudom mert este 11-kor megyek alukalni!:)))))))”
  • 56. Mankapunka 2010. augusztus 24. 23:25
    „muskátli

    remélem majd a te kocsidat is hajnali 2-kor is fél óráig nézegetik,és nem találnak semmit,de ugye a munkaidőm meg telik,utána meg kiabálnak az utolsó boltoknál,hogy a hol a kaja,mert a vendég is menne dolgozni.

    Nyugi,látja a rendőr a szállítólevelen,hogy Budapest a célállomás.

    Gondoljátok,van a mai hirdetések között hasonló,lehet jönni dolgozni.-”
  • 55. Baradlay 2010. augusztus 24. 23:19
    „Figyusz,"en is a putyilovban dolgoztam"! Nincs olyan rendor,isten,aki engemet meg buntet,ha nem mentem gyorsan!!!!!!!!!”
  • 54. Putyilov 2010. augusztus 24. 22:55
    „http://www.fn.hu/auto/20100819/szabalyserto_rendorok_videon/”
  • 53. Baradlay 2010. augusztus 24. 20:57
    „VEGRE!!!!!!”
  • 52. VJack 2010. augusztus 24. 20:27
    „Muskátli, meg, igen. Az előbb felsorolt dolgokhoz hasonlókért. Pályán sem megyek 140-nél többel. Csak pl. nehezen bírnék harminccal menni üres főúton kilométereket. Meg lehet, hogy nem számítok rá, hogy pályán, vagy budai bevezetőn ok nélkül 50-re szedik a sebességet 300 méteren. A múltkor kifelé kb. ekkora szakaszon vették le 90-ről 50-re a tempót, és persze itt mértek. Baleset-megelőzésből. Nyilván. Ha már beleset: az nem itt szokott történni, hanem az elszabott M0-án, de ott tucatszámra. Nem a Budaörsi behajtón. Miért nem büntetik meg, aki azt és úgy odaépítette?

    A traffipax pontosan ott szokott lenni, ahol az autósok többsége nem számít rá, vagyis gyakorlatilag ép ésszel érthetetlen okból van a sebesség korlátozva. Legalábbis az esetek 90%-ában ez így van. Egyáltalán nem sajnálom, akit kettőszáznál megvágnak. Azt sem, aki városban százzal nyomul. Az nem lehet vétlen tévedés. Nem a szabálytalankodás mellett vagyok. De a trafizás és a hülyeségekért büntetés elsősorban nem a balesetmegelőzésről szól, hanem a pénzszedésről.”
  • 51. muskátli 2010. augusztus 24. 19:34
    „49/ én ott élek ahol irtam, már pár hsz-al elöbb. Ha tudsz és akarsz akkor olvass! Amúgy mai autóval közlekedek, még nincs 3 hónapos ha ez megnyugtat. Lóerö is van benne böven, tudnék elözni mint az örült, viszont tudok 50-nel is menni, és ha kinézek az ablakon képzeld el, hogy nem áll, hanem megy! :DDDDDDD
    A baj ott kezdödik, hogy aki sokat keres az szarik rá, ha összetöri vesz egy új autót. Ilyen a magyarok gondolkodása. Sajnos.Aki nehéz munkával kereste meg a pénz, az jobban meggondolja hogy kockáztat-e. Az igaz, hogy nem lehet mindig mindenhol betartani mindent, de egy kis jóindulattal közel lehet jutni a megfelelö vezetési stílushoz. Nem arról szól a közlekedés, hogy lenézem és megelözöm a kisebb erejü autókat, hanem hogy eljussak biztonságosan oda ahova elindultam. És természetesen a velem szembe jövö is. Az a baj, hogy a felelötlen elözéskor kialakult balesetekböl többnyire a hibátlan nem áll már fel. A felelötlent megbüntetik, max lecsukják nevetséges idöre, aztán ha kijön vesz egy új autót és nyomja felelötlenül tovább a gázt. Ez Magyarországon csak a lenézés, a mentalitás problémája. Mivel régebben erre az "erösebb autókra" nem volt lehetöség, aztán hirtelen meglett, most meg kell mutatni hogy ki a Jancsi. A fiatalok többsége meg már igy növekszik fel.
    Amúgy a 160 Le-s autó is tud 50-nel menni, próbáld ki ha lehetöséged van rá. Csak türelem kérdése és megtanulod. Persze egy nyugati úton ahol az útviszonyok jobbak, ott lehet száguldozni, de a magyar utakon??”
  • 50. muskátli 2010. augusztus 24. 19:24
    „45/ nem védem én öket, ök is követnek el elég hibát. De a sima "száguldozó magyarból" jóval több van. És te miért vagy ennyire a rendörök ellen, csak nem megbüntettek amikor gyorsan siettél autóddal????”
  • 49. Epoxigyanta 2010. augusztus 24. 19:17
    „Muskátli te hol élsz? Avagy mivel jársz? Moszkviccsal?
    Lehetetlen mindenhol,minden időpontban betartani a sebességkorlátozásokat! A mai autókban,főleg ha nagyobb méretű,az 50km/h úgy tűnik,mintha állnál.De a 90km/h is.
    Semmi másról nem szól ez az egész,csak egy újabb sarc.”
  • 48. kresz75 2010. augusztus 24. 19:15
    „45. VJack 2010.08.24. 19:11
    Muskátli, amit leírsz, attól a rendőrök szabályos közlekedőkké válnak a videón? A piros lámpán átmenéshez és a többi szabálytalankodáshoz nem kell a traffipax, simán látszik. Miért véded a rendőrbűnözést? Na jó, ez csak szabálytalankodás éppen. A rendőr elkövető viszont nem fizet érte semmit, ugyanez polgárnál százezrek. Korrekt, ugye?

    Ne felejts el BETARTATJA NEM BETARTJA :D”
  • 47. fortuna54 2010. augusztus 24. 19:15
    „Majd pár évtizedel utánnad.”
  • 46. VJack 2010. augusztus 24. 19:12
    „fortuna54: "száguldozó idióták"... Szerintem te meg menjél pihenni. Sokat, csak már ne a napon, ha lehet...”
  • 45. VJack 2010. augusztus 24. 19:11
    „Muskátli, amit leírsz, attól a rendőrök szabályos közlekedőkké válnak a videón? A piros lámpán átmenéshez és a többi szabálytalankodáshoz nem kell a traffipax, simán látszik. Miért véded a rendőrbűnözést? Na jó, ez csak szabálytalankodás éppen. A rendőr elkövető viszont nem fizet érte semmit, ugyanez polgárnál százezrek. Korrekt, ugye?”
  • 44. fortuna54 2010. augusztus 24. 19:10
    „41-es.Persze,hogy pénzszedés,és a törvénytelenül száguldozó idióták meg fizesenek.Ha nem tetszik,irány a szahara.”
  • 43. muskátli 2010. augusztus 24. 18:58
    „Megnéztem a "sünöket". Aki követte öket és videóra vette, annak pontos a "trafipaxja"? Amúgy meg akkor ö is túl gyorsan hajtott, mert a köv.távolság nem igen változott. Nem mindig a rendörökben kell a hibát keresni, az emberek mentalitásábal van óriási probléma itt. Amíg a fejükben nem változik semmi, addig hiába várunk jobb közlekedésre.”
  • 42. muskátli 2010. augusztus 24. 18:50
    „MOst nézd meg csak Ausztriát. A közutakon 100, autóúton 100, autópályán meg 130 van megengedve. A többség betartja mert nem akar fizetni. Ott is vannak mérések, minden nap, és nem úgy, hogy megirja a kisalföld elöre, hogy elöveszik és leporolják az összes trafipaxot dátummal. Ez nevetséges itt Mo-n. Persze Ausztriában is vannak szabálytalankodók, azok mindenhol vannak. De ha azt veszitek, hogy 100 helyett 115-tel mész és már fizetsz 20-25 Eurót. Inkább betarják, minthogy mindennap fizessenek. Az hogy Mo-n mindenki úgy megy ahogy akar az a rendszertelen ellenörzés miatt van. Ha tudnák hogy bárhol bármikor fizethetnek akkor egy kicsit visszatartanák magukat a gyorshajtók. A rendöröket meg nem kéne szidni, nekik ez a feladatuk. A kömüvesnek a falazás, a festönek festés, a rendörnek meg ez. Gyakrabban kéne nekik dolgozniuk, és rendezödne egy kicsit a helyzet Mo-n. Ha az ember hazajön Mo-ra szörnyü hogy itt mi van. Egyre rosszabb lessz a helyzet. Sokaknak többre tellik mint régebben, ezért rögtön megmutatják hány lóeröjük van.”
  • 41. VJack 2010. augusztus 24. 18:23
    „Érdemes megnézni a sünöket:
    http://apps4.trilobita.hu/mch3_media/static/01/player/MediaPlayer.swf?code=r5x084

    Be kell tartani. igen. Főúton 30 km/órát 5 km-en keresztül. Autópályán 60-at, csak mert néha ok nélkül ilyen agyatlanra kell korlátozni a semmiért a sebességet. Népünk vezetőit persze ezeken a szakaszokon rendőri felvezetés viszi százötvennel. Ugyan, hagyjuk már a süketelést, nevezzük nevén: pénzszedés, hatalmi sáp azt jóvan... Sokkal veszélyesebb dolgok vannak, mint kilencvennel menni pályán, azt mégsem büntetik. Miért? Mert nehezebben detektálható. Tehát a legjobb befektetés/megtérülés viszonya ennek van, könnyen bizonyítható, stb. Azok a szennyláda politikusok, amik ezeket a szabályokat közvetlenül és közvetetten hozzák, a felét sem tartják be a szabályoknak.”
  • 40. muskátli 2010. augusztus 24. 17:34
    „35-36 :-))))))))))”
  • 39. muskátli 2010. augusztus 24. 17:33
    „34/ a 84 és 85 -ös "föútvonalon" a 120 száguldásnak számit már, mivel olyan az út minösége hogycsak na

    38/ az autópálya hogy mivel van tele azt is Sopron felé nem igen látni, mivel errefelé nincsenek autópályák, csak lyukacsos utak, amin 1-1 sáv van, azon közlekedik a kistraktortól a kamionig minden, szinte nincs is elözési lehetöség. Ide nagyon el kéne már egy autóút vagy autópálya. De Firtlink megemlitette vagy 4 hónapja, azóta csend, csend, csen............... és csend. Ja, persze kivéve a naponta 5x járó mentöket és tüzoltókat, azok csinálnak csak zajt.”
58 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Újra jöhet a hároméves szakoktatás

A kormány ismét bevezetné a megszüntetett, tisztán szakképzési évfolyamokból álló oktatásformát. Tovább olvasom