Kisalföld logö

2017. 08. 22. kedd - Menyhért, Mirjam 12°C | 22°C Még több cikk.

Az Invitel válaszol

A Legyenek körültekintőek címmel megjelent múlt heti olvasói levél után számos telefon érkezett szerkesztőségünkbe, s ezzel egy időben a cég is reagált. A levelet vágatlanul közöljük, bízva abban, néhány kérdésre választ ad olvasóinknak.

Az Invitel eddig is és a jövőben is minden esetben maximálisan figyelembe veszi a fogyasztók igényeit. Ezért minden ajánlattétel során viszonteladónk köteles pontos, helytálló és teljes körű tájékoztatást biztosítani a leendő ügyfél részére. Ezen tájékoztatási kötelezettségnek valamennyi részletét külön szerződésben részletesen és szigorúan szabályozzuk. Természetesen az ügyfelektől beérkező jelzések kiemelt jelentőséggel bírnak, mivel ezek révén tudjuk viszonteladóinkat ellenőrizni, és probléma esetén hatékonyan fellépni. Azonban a panaszokat csak abban az esetben tudjuk kivizsgálni, és eredményt csak úgy tudunk elérni, ha ügyfeleink, illetve a panaszosok közvetlenül az Invitelhez juttatják el problémájukat. Az Invitel minden egyes levélben vagy telefonos ügyfélszolgálaton beérkező jelzést kivizsgál, és megteszi a szükséges és indokolt lépéseket, hogy megnyugtatóan rendezze ügyfelei problémáját.
Az Invitel annak érdekében, hogy elkerülje a szerződéskötéssel kapcsolatos panaszokat, a megkötött szerződéseket minden esetben ismételt megkereséssel (mely telefonon történik) visszaellenőrzi, ill. a 1443-as ügyfélszolgálati telefonszámon az ügyfél maga is ellenőrizheti egy hívással a nála jelentkező ügynök azonosító kódját. Azokban az esetekben, ha az ügyfél úgy érzi, nem megfelelően, illetve nem teljes körűen tájékoztatták, természetesen van mód a szerződés felmondására.
Mindazonáltal az olvasói levélben szereplő számok és adatok több helyen pontatlanok voltak, így a másodperc alapú számlázás-

ára vonatkozó kitétel, a 20 százalékos megtakarítással kapcsolatos megállapítások, valamint több hívásdíjra, például a csúcsidős mobilhívásokra, valamint egyes csúcsidejű vezetékes hívásokra vonatkoztatott árak helytelenül szerepeltek. Az Invitel ezúton kéri jelenlegi és jövőbeni ügyfeleit is, hogy minden szerződést alaposan nézzenek át, és megfontolt döntést hozzanak. Ezen döntés meghozatalában segítséget nyújthat a 1443-as Invitel ügyfélszolgálati telefonszám, illetve mind az Invitel, mind a többi szolgáltató honlapján elérhető aktuális díjtáblázat.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Iszonyatos áron a szegedi építési telkek

Horribilis összegért juthat saját portához az, aki Szegeden szeretne építkezni. Egy ezer… Tovább olvasom