Kisalföld logö

2016. 12. 11. vasárnap - Árpád -3°C | 7°C

Az év internetes biztosítója

A rangos információtechnológiai és biztosítási szakértőkből álló zsűri az Allianz Hungáriának ítélte „Az év internetes biztosítója Magyarországon 2003" címet. Részletek itt.

Ezzel két egymást követő évben immár a második alkalommal lépett a dobogó legfelső fokára a hazai piacvezető biztosítótársaság, amely áprilisban a – 18 európai országban, köztük –hazánkban is elvégzett független kutatásban „A legmegbízhatóbb márka Magyarországon 2003" címet is ismételten elnyerte a biztosítási kategóriában.

„Az év internetes biztosítója Magyarországon" versenyt 2003-ban másodszor hirdette meg a hazai lakossági internetes szolgáltatásokat kínáló biztosítók számára az Index.hu Rt., a Hewlett-Packard Magyarország Kft., a Bankbiztosítási és Kockázatkezelési Szakoktató Intézet és kiemelt partnerként a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete. A zsűri az e-biztosítási stratégiát, ezen belül a szerződéskötés-szerződésgondozás lehetőségeit, a kárrendezést, valamint a honlapok felhasználóbarát jellemzőit vizsgálta az értékelés során.

„Az év internetes biztosítója Magyarországon" díjat a szakértői zsűri 2002 után az idén is az Allianz Hungária Biztosító Rt.-nek ítélte. Az indoklás szerint a honlapján már tavaly is a biztosítási tevékenység teljes körében szolgáltatásokat kínáló társaság korábbi eredményeit ez évben egy egyedülálló B2B megoldással, a Crashpert kárrendezési rendszerrel erősítette meg. Emellett a magyar biztosítók közül az Allianz Hungária érte el a legnagyobb fejlődést az internet által biztosított lehetőségek integrálásában. Ennek eredményeként az Interneten megjelenő szolgáltatások szerves, összefüggő részét képezik a társaság üzleti folyamatainak, az ügyfelek Euro-konform kiszolgálásának és tájékoztatásának.

Az Allianz Hungária számára rendkívül eredményesen indult a 2003-as év. A társaság az első negyedévben tovább növelte vezető piacrészesedését és a távolságot a követő konkurensek előtt. Két új életbiztosítási termékének indulása is látványos sikernek bizonyult. A Reader’s Digest által szervezett, 18 európai országra kiterjedő és országonként reprezentatív független felmérésben a társaság ismét az élen végzett a biztosítási kategóriában. „A legmegbízhatóbb márka Magyarországon 2003" címet az idén úgy hódította el, hogy az egy évvel korábbihoz képest még emelni is tudta bizalmi indexét, s 7 százalékról 16 százalékra növelte előnyét a második helyezett előtt. A jó eredmények és megtisztelő elismerések sorozatának újabb fontos eseménye volt „Az év internetes biztosítója Magyarországon 2003" díj elnyerése.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kányádi padot kapott egy metrómegállóban

Versbe foglalt óhajt teljesített a Budapesti Közlekedési Vállalat Rt. azzal, hogy kedden táblát… Tovább olvasom