Kisalföld logö

2016. 12. 09. péntek - Natália -4°C | 7°C

Álomút a Riviérára

Egy álomutazás élményeit szeretném megosztani az olvasókkal. Márciusban egy kft. szervezésében árubemutatón voltam és vásároltam háztartási gépeket. A bemutató végén sorsolással egy utazást nyertem a dél-törökországi Riviérára. Repülőgéppel utaztunk Antalyába, majd másnap tovább kényelmes, légkondicionált buszokkal, magyar és török idegenvezetők közremqködésével egy csodálatos körutazásra: a Taurus-hegységet többször érintve a legszebb helyeken át, a Földközi- és Égei-tenger csodálatos tájain. Utunk során négycsillagos szállodákban laktunk, elegáns környezetben, az étkezések svédasztalos formában megoldva, szervezetten, pontosan zajlottak le. Ízelítőt kaptunk a török kultúrából, nevezetességekről és a szemet-lelket gyönyörködtető tájakból. Utunk során megálltunk Myra, Ezmir, Fethye, Dayan, Kusadasi, Efezosz, Pamukkale és Heropolisz városában, ahol a nevezetességeket megtekintve egy-egy esti séta után foglaltuk el elegáns szállodai szobánkat. A körutazás után visszatértünk Antalyába, ahol az utolsó napon egy részletes városnézésen vettünk részt, majd a nyolc nap után hazautaztunk Budapestre. Utunk során az indulástól az érkezésig jellemző volt a magas fokú szervezettség, a pontosság. Ez valóban „álomutazás” volt, mint ahogyan azt meghirdették, felejthetetlen élményekkel. Ezúton mondok köszönetet a kft. valamennyi dolgozójának és az utazás során közremqködő magyar és török idegenvezetőknek a lelkiismeretes, mindenre kiterjedő munkájukért, amely hozzájárult egy felejthetetlen, szép nyaralás emlékeihez.

Zalavári Ferenc, Pinnye
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Munka és élvezet: hogyan szítsd fel a szenvedélyt?

Azt kívánod, bárcsak azon szerencsések közé tartoznál, akik gyermekkoruk óta tudják, hogy mivel… Tovább olvasom