Kisalföld logö

2017. 10. 18. szerda - Lukács 12°C | 23°C Még több cikk.

Almanach egy sikeres évről

A Kaiser Food kft. immár harmadik évben adta ki reprezentatív kiadványát, melyben tájékoztatja partnereit.

A Kaiser Food kft. immár harmadik évben adta ki reprezentatív kiadványát, melyben tájékoztatja partnereit és az egész nyilvánosságot az elmúlt esztendő eredményeiről, történéseiről és terveiről. Az 2005-ös almanachot Réti Attila ügyvezető igazgató mutatta be a sajtó munkatársainak.

Bevezetőjét Réti Attila némi iróniával mentegetőzéssel kezdte, mondván, nem tud semmi olyan szenzációról beszámolni, amitől az elmúlt időszakban hangos volt a sajtó, ha az élelmiszeripar került szóba. Mert nem jellemezte a céget sem a madárinfluenza, sem fertőzött sonka, sem botulizmus, sem húsipari sztrájk vagy más botrány. Ellenben eredményekről be tudott számolni.

A magyar húsipar nehéz évet zárt 2005-ben, az uniós csatlakozás után még talpon maradt cégek közül több került bizonytalan helyzetbe. A Kaiser eközben folyamatosan új termékekkel jelentkezett és jelentősen növelte árbevételét. Nagyrészt annak köszönhetően, hogy a korábbi években milliárdos nagyságrendű beruházással két üzemét, az abdait és a mosonmagyaróvárit is felújította, hogy biztosíthassa részvételét az európai piacokon. Mindez tehát kényszer és jól felfogott érdek is volt egyben.

Miközben a Kaiser Food megőrizte jó pozícióját Magyarországon, sikeresen mutatkozott be Németországban, de megkezdte exportját Szlovákiába és Horvátországba is. Az ügyvezető a németországi megjelenést rendkívüli jelentőségűnek minősítette. Egyrészt ott tanultak legtöbbet, másrészt ott hajtották végre a cég eddigi legsikeresebb termékbevezetését. Jól érezték meg azt, hogy mivel lehet az igényes, szinte elkényeztetett német vevők kedvében járni: eredeti magyar termékkel. Ezt a címkét illesztették új termékeik nevébe, s ez nyerőnek bizonyult. Az más kérdés, hogy ottani legkeményebb konkurensük – részben éppen ezért – egy magyar cég.

Mint eddig, ezután a jövőben is az állandóság és a kiszámíthatóság fogja jellemezni a Kaiser Foodot a partnerek, a vevők, beszállítók és az alkalmazottaik iránt egyaránt.

Ezt célozza tehát az almanach is, amely 32 színes oldalon, 1500 magyar és 500 angol nyelvű példányban jut el a kereskedőkhöz, üzletkötőikhez, saját dolgozóikhoz és minden más partnerükhöz is.
Somodi Géza

Réti Attila elmondta, a tartós sikerhez szükség van nyugalomra és alázatra. Alázatra a saját cég és annak termékei iránt.
A Kaiserfood a Kisalföldi Presztízs Díj tulajdonosa. A cég jól használta ki a nyilvánosságot. Példaként nyugodtan felhozhatóak mindenkinek, aki azon gondolkozik, hogy a 2006-os Presztízs-díjon induljon-e, vagy sem. A kategóriák, mint emlékezetes, nem változtak. Az év üzletembere, az év vállalkozója, az év kisvállalkozója, az év mikro- (családi) vállalkozása, az innovációs díj és a környezetvédelmi díj.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nincs mit tenni nyárfapihe ellen?

Tovább olvasom