Kisalföld logö

2018. 04. 26. csütörtök - Ervin 13°C | 24°C Még több cikk.

A mosonmagyaróvári régió 2005-ös értékelése

A régióban 32 sikeresen megszervezett rendezvény volt, látogatottságuk 80 százalékos részvételt mutatott. Előtérbe kell helyezni az új gondolatokat.

Taglétszám a régióban: 286. Kiszámlázott tagdíj: 14.093.000 forint. Befolyt tagdíj: 12.093.000 forint.
2005-ben 11 tagú régióelnökség alakult Mosonmagyaróváron. Munkáját a mosonmagyaróvári irodavezető, Fülöp Krisztina (96/579-210) segítségével végezte. A térségben az év közepén sikerült bővítenünk a kamarai irodát 2 helyiségre. Az egyikben az eMagyarország pont működik, és a kisebb rendezvényeket is meg lehet tartani, terembérleti díj nélkül.

A régióban 32 sikeresen megszervezett rendezvény volt, látogatottságuk 80 százalékos részvételt mutatott. Kiemelt figyelmet fordítottunk a pénzügyi rendezvényekre, melyekre nagy volt az igény. Ezek szinte telt házzal működtek. Idén a minőségügyi klub újraindítását tervezzük. Előzetes felmérés alapján lenne rá igény. A HACCP-tanfolyamok megfelelő érdeklődés mellett kezdődtek el, ezek eddig mindig nyereségesek voltak. Úgy számolunk, hogy így lesz ezután is az igények alapján. Jelentős rendezvény volt a Lajta Expó, ahová a környékről a legtöbb kiállítót sikerült megnyernünk. Több mint 270-en vettek részt rajta. Ez a környéket is beleértve nagyon jó arány. Idén ennek a rendezvénynek a lebonyolítása egyedülállóan kamarai feladat lesz.
Kránitz Ferenc régióelnök jóvoltából a Mosonmagyaróvári Városi Televízióban létrejött egy gazdasági magazin, melyben a kamarai hírek, rendezvények is helyet kapnak.

2006-os célok
Az elnökség legfontosabb feladata egy négyórás munkaerő felvétele az iroda folyamatos fogadókészsége érdekében, mivel ezt a munkát egy munkatárs nem tudja elvégezni a kamarai munka sokrétűsége miatt. Az elnökség célja a vállalkozások érdekeinek minél jobb megismerése, képviselete. Ehhez elengedhetetlen a kapcsolattartás. Meg kell határozni egy úgynevezett sávos rendszert, árbevétel szerint. Ennek alapján a régiós elnökségi tagokkal egyeztetve fel kell osztani a vállalkozásokat, amelyeket negyed-, félévente meg kell látogatni. Ilyen személyes kapcsolatfelvétel keretében lehet „eladni" a kamarai szolgáltatásokat, felmérni a tagok kamarával szembeni igényeit. Fontos, hogy a tagok minél nagyobb számban be legyenek vonva a kamarai munkába, a véleményezésekbe.

Minden év végéig ki kell alakítani a gazdasági közösség álláspontját, például a helyi adókkal kapcsolatosan, a helyi gazdasági kérdésekben. Régiós szinten törekedni kell a tagdíjbevétel növekedésére. Ezt egyes funkciók (okmányhitelesítés, Széchenyi-kártya) magasabb szintű átvételével lehet elérni. Fel kell mérni a régiós vállalkozások igényeit, milyen társkamarákkal szeretnének együttműködni, partnereket találni, újabb piaci lehetőségeket megszerezni. Ehhez elengedhetetlen az EU-s menedzser részvétele és együttműködése.
Fontosnak tartjuk a minőségbiztosítási rendszer mindennapi betartását és fejlesztését. Stratégiánk alapján rájöttünk és meghatároztuk, hogy a távolból irányítás soha nem helyettesítheti a területen végzendő kamarai munkát, érdekérvényesítést. Előtérbe kell helyezni a megújulásra való törekvést, valamint az új gondolatokat.


 

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Ki visz majd haza?

Tovább olvasom