Kisalföld logö

2017. 07. 22. szombat - Magdolna 21°C | 34°C Még több cikk.

740 millió forintot költöttek a cafeteria elemek megismertetésére

Az összegből 528 millió jutott a hideg és meleg ételekre felhasználható utalvány és 192 millió a SZÉP-kártya kommunikációjára.
Az Erzsébet-utalvány és a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) népszerűsítésére a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft. több mint 739 millió forintot költött tavaly novembertől ez év január végéig a Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint - számolt be hétfőn a Világgazdaság.

A SZÉP-kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá - teszik hozzá.

A lap azt írta: a kampány 2012-ben indult be igazán, mert míg 2011 utolsó két hónapjában csak alig valamivel több mint 19 millió forint volt a teljes mértékben állami forrásból gazdálkodó NÜSZ költése, 2012 első hónapjában már a 720 milliót is meghaladta.

Az összegből 528 millió jutott a hideg és meleg ételekre felhasználható utalvány és 192 millió a SZÉP-kártya kommunikációjára.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nyolcmilliárdot hozott az alkalmi munka a közkasszának

Az elmúlt másfél évben több tízezren dolgoztak alkalmi és idénymunkásként, akik 17 hónap alatt 12,5… Tovább olvasom