Kisalföld logö

2017. 02. 27. hétfő - Ákos, Bátor 2°C | 14°C Még több cikk.

5 tipp a szépítő álomért

„Nem tudom, ki találta fel a magas sarkú cipőt, de minden nő sokat köszönhet neki" – mondta Marilyn Monroe.
Néhány trükk, és reggel nemcsak kipihentebbek, de szebbek is leszünk!

Meleg fürdő:
Nemcsak az izmokat lazítja el, de amikor később lehűl a testünk, a szívet is nyugodtabb munkára sarkallja.

Hűvös szoba: Éjszaka a hőmérsékletünk lecsökken, s ha nem hagyjuk, hogy ez bekövetkezzen, zavart lesz az álmunk. Csavarjuk le tehát a radiátort: 18 fok az ideális hőmérséklet az alváshoz! Kerüljük a túl fűszeres, csípős ételeket is lefekvés előtt, ezek szintén emelik a testhőmérsékletet.

Az alkohol árt: Bár egy (két, három…) pohár bor segít elbólintani, az álmunk nem lesz pihentető, amíg a véralkohol- és -cukorszintünk le nem csökken. Az eredmény: reggeli gyengeség és bizonytalanság.

Hosszan hat:
A koffeinnek 6–8 óra kell, mire kiürül a szervezetünkből, ezért délután négy után hanyagoljuk a kávét, s ne felejtsük el azt sem, hogy egy csésze tea vagy ötven gramm fekete csoki majdnem annyi koffeint tartalmaz, mint egy presszókávé!

Altató illatok: A kamilla és a levendula a legismertebb természetes nyugtatószer, de a szantál és az ylang-ylang is hasonló hatással van a szervezetre. Cseppentsünk néhány csepp illóolajat a fürdővízbe, aromamécsesbe, vagy használjunk a fenti hatóanyagokat tartalmazó kozmetikumokat – habfürdőt, tusfürdőt, testápolót.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Újra érdemes lesz kukoricát termeszteni

Bár most különböző okok miatt éppen csökkenőben vannak a gabonaárak, a globális keresletnövekedés… Tovább olvasom