Kisalföld logö

2017. 12. 18. hétfő - Auguszta -3°C | 3°C Még több cikk.

Újabb történelmi Mazda rekord Magyarországon

2008 első félévében a Mazda volt a magyar autópiac* legdinamikusabban fejlődő márkája.
2008. első félévében a Mazda Magyarországon is a kimagaslóan jó európai eredményeknek megfelelően teljesített: az év első hat hónapjában az alapvetően stagnáló (-0,39%) magyar autópiacon a Mazda értékesítései 38,3%-kal nőttek az elmúlt év hasonló időszakához képest. 1815 db új autó értékesítésével a Mazda 503 darabbal haladta meg tavalyi eredményét, s ezzel nem csak a magyar autópiac* legdinamikusabban fejlődő márkája lett, de 16 éves magyarországi jelenlétének legmagasabb félévi eredményét érte el.



A siker kulcsa az első félévben 1,35%-kal csökkenő személyautó piacon keresendő. Itt a Mazda fejlődése meghaladja az 50%-ot, ami a személyautó piac növekedési statisztikájának abszolút első helyét biztosítja a márka számára Magyarországon. A tavaly ősszel
bemutatott új Mazda2 522 darabos értékesítéssel (2008.1-6.) alapozta meg piaci sikerét, az amúgy 16,2%-kal csökkenő B-szegmensben. A Mazda5 is kimagaslóan teljesített: a Mazda kompakt egyterűjéből 13,5%-kal kelt el több az első félévben mint tavaly, a 10%-kal csökkenő szegmensben. Az új Mazda6 a szegmens növekedését meghaladó mértékben, 16,3%-kal (386db) haladta meg önmagát 2007 első félévéhez képest. A nagyszerű sikerhez hozzájárult egy olyan réteg modell is, mint a 260 lóerős, intelligens összkerékhajtású Mazda CX-7, mely közel 50%-kal teljesítette túl az időszakra meghatározott értékesítési tervet (65db).

* A magyar autópiac első 20 szereplőjének figyelembevételével. Forrás: MGE

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Mazda Premacy Hydrogen RE Hybrid: közúti tesztelés

A Mazda Motor Corporation a napokban kapta meg a Japán Infrastruktúrális Fejlesztési és Közlekedési… Tovább olvasom