Kisalföld logö

2016. 09. 25. vasárnap - Eufrozina, Kende 11°C | 22°C

Több mint félmillió Opel-tesztelő

Európa 40 országában 550 ezer ember tesztelt Opel vagy Vauxhall autót az elmúlt négy hónapban.

A 35 ezres tesztautó parkkal és az akár három napig is tartó tesztelési lehetőséggel  a „Nagy Opel Teszt" valószínűleg az autóipar történetének eddigi legnagyobb ilyen jellegú marketing megmozdulása. A kampány az Opel és a Vauxhall leginnovatívabb modelljeire irányitotta a figyelmet, a Tigrára, a Merivára, az Astrára, a Vectrára és a Signumra.

A tesztautózás jónéhány olyan potenciális vásárlót vitt be az Opel és Vauxhall bemutatótermeibe, akik az elkövetkező 12 hónapban autót kívánnak venni. Európai szinten mintegy 40 százalékuk jelenleg nem Opel tulajdonos. A célirányos piackutatások és a tesztautózás után kitöltött kérdőivek az Opel autók, a bemutatótermek-beli kiszolgálás és a tesztautózási folyamat egésze iránti pozitív reakciót tükrözték.

A Kelet- Közép-Európai régióban a három hónapig futó Nagy Opel Teszt keretében több mint 47.000 tesztautózást regisztráltak. Ebből Magyarország több mint tízezer teszttel vette ki a részét. Dr. Wolf Károly, a GM Hungary igazgatója szerint az egyedülálló Opel tesztprogram kiemelkedő siker volt: „Most még csak igazából statisztikai számokat tudunk mondani, a több, mint tízezer teszt minden várakozásunkat felülmúlta és még így is jócskán maradtak kielégítetlen igények. A Nagy Opel Teszt igazi lényege az volt, hogy demonstráljuk azt a minőségi ugrást, amelyet az Opel az elmúlt években elért és amelyről igazán akkor győződhet meg valaki, ha beleül egy Opelbe és napokon át vezeti. A tesztprogram közvetlen eredényeként közel 300 autót adtunk el, de úgy gondolom, hogy az igazi pozitív hatás hosszab távon lesz majd lemérhető."

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Csalnak a regisztrációs adóval?

Úgy tűnik, az első félévben a közel tizedével visszaeső autópiac egyes szereplői fifikás módon igyekeznek piaci előnyökhöz jutni. A regisztrációs adót „megspóroló" értékesítők jelentős árelőnyhöz jutva torzítják a piacot, hiszen több százezer – nagy értékű autók esetében akár több millió – forinttal is olcsóbban tudják kínálni a gépkocsijaikat, mint versenytársaik. Tovább olvasom