Kisalföld logö

2016. 09. 25. vasárnap - Eufrozina, Kende 11°C | 21°C

Peugeot RCZ: exkluzív emóciók

Sokkal több egy megvalósult koncepcióautónál – az RCZ új fejezetet nyit a Peugeot örömautóinak történetében, ugyanakkor az első termék az oroszlános márka új identitásával.


Az RCZ kifejező és innovatív stílusa, dinamikus és környezetkímélő motorjai, vezetésének élménye minden korábbinál erősebb érzelmekkel telített jövőt vetít a 200 éves történelemre visszatekintő Peugeot elé. Ez a sportos és kompakt 2+2-es kupé exkluzív jármű, a különlegesség és az izgalmasság aurájával. A neve, az RCZ, kivételes helyét jelzi a Peugeot választékában: nem a középen egy vagy két nullás számozást használja és már a márka új identitását jelző áttervezett oroszlánt viseli.

Az RCZ az első exkluzív jármű a Peugeot palettáján, amelyet majd továbbiak követnek az elkövetkező években. Mindegyik egyéni lesz, saját személyiséggel, és az örömautózás ígéretével.

Atlétikus, elegáns, áramvonalas – az RCZ eredeti felépítése újszerű élményt ad. Legjellemzőbb rá a kettős buboréktető és a hátsó szélvédő, illetve a két alumínium tetőív érzéki hatása. Ideális vezetői pozíció, egyöntetű műszerfal, hagyományos és szupermodern anyagok… az RCZ utastere elitista, sportos környezet. Praktikus is az RCZ, két alkalmi hátsó ülése lehajtható, hogy nagyobb (384 helyett 760 literes) legyen a csomagtér.

Peugeot RCZ: exkluzív emóciók

Kis súlyával, csiszolt áramvonalazásával és korszerű motorjaival a teljesítmény és a környezetkímélet újszerű ötvözetét adja az RCZ. Az elérhető erőforrások és váltóművek:

- 1.6 literes THP (156 LE) E-5, 240 Nm, 6-fokozatú manuális sebességváltó – CO2: 155 g/km
- 2.0 literes HDi FAP (163 LE) E-5, 340 Nm, 6-fokozatú manuális sebességváltó -CO2: 139 g/km
- 1.6 literes THP (156 LE) E-5, 240 Nm, 6-fokozatú automatikus sebességváltó – CO2: 168 g/km
- 1.6 literes THP (200 LE) E-5, 275 Nm, 6-fokozatú manuális sebességváltó – CO2: 159 g/km.

A  200 lóerős motor új, – a négyhengeresek között világújdonságként – egyedülálló műszaki megoldásokkal rendelkezik, amelyek nagy teljesítményt, illetve csekély fogyasztást és emissziót eredményeznek. E filozófia jegyében bemutatták Genfben a HYbrid4 hibridtechnikájú RCZ-t is, amelynek CO2 kibocsátása csupán 95 g/km, holott teljesítménye 147 kW (200 LE) és mind a négy kereke hajtott.

Kifejezve a Peugeot tapasztalatát az úttartás terén, az RCZ precízen vezethető, élménnyé téve az utat. Szilárd bázisa a padlóváz, elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros futóművel. Súlypontja alacsony, nyomtávja széles, kerekei nagyok (18" vagy 19" méretűek). A 200 lóerős változat speciális első futóműve még élénkebbé teszi az autót, és kivételes stabilitásról gondoskodik.

Az eddigiekhez illő az RCZ kifinomult felszereltsége és fejlett vezetőtámogató berendezése, illetve a teljes biztonsági arzenál, amelyre bárki nyugodtan bízhatja rá magát: intelligens kipörgésgátló szériában, ESP-vel kiegészítve, emelkedő-asszisztens (széria), WIP COM 3D (csúcskategóriájú multimédia rendszer), bi-xenon kanyarfényszóró, stb.
A vevő személyes ízlésének megfelelően állíthatja össze autóját – exkluzív az RCZ specifikációs listája is, karbon-tetővel, más színű tetőívekkel, sokféle könnyűfém-kerékkel és egyebekkel.

Elöl három erőbevezetési útvonal, hatásos utasvisszatartó rendszerek és automatikusan aktiválódó motorháztető szolgálják a biztonságot. A Peugeot növeli előnyét a tercier biztonság terén is, például 2010-ben felár nélkül terjeszti ki az egész RCZ választékra – világújdonságként – a PEUGEOT CONNECT SOS segélyhívást (Magyarországon jelenleg még nem elérhető).

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A mondén Granturismo

Az Iniciál Autóház jóvoltából nemrég egész hétvégére megkaptam próbára a Renault talán valaha… Tovább olvasom