Kisalföld logö

2017. 03. 29. szerda - Auguszta 5°C | 19°C Még több cikk.

Peugeot 206+: Francia autó az európai piacra

A 206+ remek helyzetből indul, hogy folytassa elődjének diadalútját: nemcsak valamennyi rajongójának és hűséges hívének kínál felfrissített, kipróbált modellt, hanem mindenkinek, aki nyitott a személyiség, a felszereltség és a költségek kiegyensúlyozott arányára.
Kifejezetten versenyképes ár-érték arányával és olyan előnyökkel, mint a modern és elegáns stílus, különösen a azokat hódíthatja meg, akik a sokoldalú, de olcsón megvásárolható és fenntartható kocsit keresik, akik nem szeretnének nagyobb, fényűzőbb, drágább autót. Röviden azokat, akik nem a 107-ben vagy a 207-ben találják meg az igazit.

A Peugeot ezért kiegészíti bőséges kínálatát a kiskategóriában.

Megőrizve a 206 kortalan karakterét, a 206+ felfrissített arculata a Peugeot új formavilágát képviseli – elegáns jelenség, erős személyiséggel, amelyet kívül-belül a 207 inspirált, rámenős robusztussággal fokozva eddigi kiválóságát.

Peugeot 206+: Francia autó európai piacra

A 207 stílusának átvétele harmonikusan illeszti a 206 karakteres formájába az új géptetőt és sárvédőket, az új kötényt és hűtőmaszkot, az új fényszórót és ködlámpát, az új kereket és dísztárcsát, az új hátsó kötényt és hátsó lámpát. Az eredeti 206-nak az „utasok köré tervezett" belső tere pedig új panoráma-műszerfallal, a motorkerékpárokéra emlékeztető műszerezéssel, modern burkolatokkal és új anyagokkal kelt fiatalos, mai érzést.



Plusz a minőségben

A 206+ logikusan átvesz sok mindent a 206-tól, ugyanakkor mindent felfrissít. A finomabb illesztések jobb minőségi érzést keltenek, a műszerfal pedig szemet gyönyörködtető. A kompakt, könnyen kezelhető, tágas, világos és biztonságos 206+ mindent megtesz a könnyed autózás és a lélek nyugalma érdekében.

A 206+ nagyon versenyképes belépőszintű autó a kiskategóriában. Mind a háromféle motorjával jól megy, keveset fogyaszt és szennyez, jutányosan megvásárolható és fenntartható. Az 1.1 literes 44 kW-os (60 LE) benzines az alapmotor, míg fölötte az 1.4-es, 55 kW (75 LE) teljesítményű gép foglal helyet. Az 1.4-es HDi dízel 50 kW-ot (70 LE) ad le, mégis csak 4.2 litert fogyaszt, és 110 g/km CO2-emisszióval működik.

A 206+ száz kilométerenként 110 grammos CO2-emissziójával a HDi motor ragyogóan igazolja a Peugeot környezetvédő elkötelezettségét: ez a márka a 120 gramm alatti szén-dioxid kibocsátás Európa-bajnoka. Küllemének alapvető megváltozása után jó eséllyel indul a 206+ a vásárlók új nemzedékeinek meghódítására.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hétmillió modern ©koda

A ©koda Auto – a Volkswagennel történő 1991-es összeolvadásával kezdődő modern történetének… Tovább olvasom