Kisalföld logö

2017. 03. 27. hétfő - Hajnalka 0°C | 13°C Még több cikk.

Peugeot-program 2015-ig

A Peugeot 210-ben átfogó programot indított be, amellyel céljai: 2015-ig három hellyel előrelépni az autómárkák világrangsorában, referenciává tenni a Peugeot-t a stílus tekintetében és piacvezetővé válni a mobilitási szolgáltatások terén.


A kitűzött célok eléréséhez a Peugeot új termékstratégiát, új stílust, új mobilitási szolgáltatásokat és új arculatot vezet be. 


Kettős termékoffenzíva
 
A Peugeot  most olyan új technikákat vezet be, amelyek szakítanak a hagyományos megoldásokkal: az i0n elektromos autót és az e-vivacity robogót 2010-től, a 3008 hibrid dízel változatát 2011-től, az e-HDi és a mikrohibrid autókat 2011-től a teljes dízel palettára vonatkozóan, a feltölthető hibrid dízelt 2012-ben. 


Új területek meghódítása
 
A márka áttörésre készül a nagy egyterűek kategóriájában. Szérián kívüli, különleges modelleket hoz létre, és külön modellválasztékot fejleszt ki a nemzetközi piacok számára.

A Peugeot kitágítja az autózás határait egy olyan autó megtervezésével, amelyben visszaköszön a BB1 szellemisége. A 2,5 m hosszú, négyüléses elektromos BB1 koncepció a mozgékonyságot gyorsasággal és könnyű kezelhetőséggel ötvözi, felépítése szakít a hagyományokkal. A Peugeot  14 új modell bevezetését tervezi világszerte 2010 és 2012 között.

A Peugeot jelenleg a tizedik helyen áll az autómárkák világrangsorában, és 2015-ig három hellyel szeretne előrelépni.
 

Új stílus: SR1
 
A Peugeot megújult stílusa legmarkánsabban az SR1 koncepcióban ölt testet, amely a jövő Peugeot stílusának legerősebb, legextrémebb és legtisztább kifejeződése. Magán viseli a holnap Peugeot modelljeinek legfontosabb stílusjegyeit, miközben újra értelmezi a márka hagyományos erényeit: a megjelenést, a harmóniát, a nagymacska jelleget és a dinamizmust. A külsejében atletikus, kiegyensúlyozott és érzéki, belül exkluzív és technikai jellegű „álomautó" újra felfedezi és újra értelmezi a roadster túraautó témáját. 
 

Új mobilitási szolgáltatások
 
A Peugeot az egyetlen márka, amelynek kínálatában a járművek teljes választéka megtalálható, a személy- és haszonjárművektől a robogókon át a kerékpárokig. A járműértékesítéshez széleskörű szolgáltatási háttér kapcsolódik. A márka 2010-ben Európa-szerte bevezeti a Mu by Peugeot innovatív kártyaalapú mobilitási szolgáltatást. Ez az eredeti megoldás a járműtulajdonosok és a járművel nem rendelkezők, a Peugeot és nem Peugeot ügyfelek számára egyaránt lehetővé teszi, hogy egy interneten keresztül feltölthető kártya felhasználásával igénybe vehessenek egy sor mobilitási szolgáltatást.
 

Új arculat
 
A Peugeot projekt törekvése, hogy mindig az érzelmet állítsa az autózás középpontjába: egy Peugeot sosem lesz tisztán funkcionális. Ezt a törekvést a Peugeot új nemzetközi jelmondat bevezetésével kívánja kommunikálni és illusztrálni világszerte: PEUGEOT, MOtiOn & EmOtiOn. A márka születésének 200. évfordulójára a Peugeot valamennyi tevékenységében, világszerte megújítja arculatát. Az arculatváltást új grafikai elemek jelenítik meg.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Az RCZ 2009 legszebb autója

Az RCZ, a Peugeot első „kis szériás" modellje kapta a 2009-es Év Legszebb Autója címet a 25.… Tovább olvasom