Kisalföld logö

2016. 09. 30. péntek - Jeromos 14°C | 24°C

Opel a jövőből

Az Opel Antara GTC tanulmányautó bemutatja, milyen dinamikusan tud ma kinézni egy sportautó.

Az Opel Antara GTC (Gran Turismo Crossover) tanulmányautóval a cél az volt, hogy megmutassák, milyen dinamikusan és atletikusan tud ma kinézni egy SUV (Sport Utility Vehicle). A jellegzetes, háromajtós Antara GTC-vel az Opel egyrészt egy új, különösen sportos SUV-interpretációt mutat be a közönségnek, másrészt pedig a márka dinamikus dizájnnyelvét hangsúlyozza egy speciális jármű formációban.

A figyelemfelhívó LED fényszórók, amelyek benyúlnak a lökhárítóba, a tipikus Opel-él a motorháztetőn, a négyüléses autó eleje (hosszúság/szélesség/magasság: 4530/1970/1640 mm) mind az Opel új dizájnnyelvét hangsúlyozzák. Az oldalnézetet a keret nélküli ablakok határozzák meg, amelyek elnyúló vonala a kupékinézetet erősíti.
A két hátsó ülést úgy lehet lehajtogatni, hogy teljesen lapos rakodófelület alakuljon ki. Az első ülések egyetlen sínen mozognak, ezzel úgy néznek ki, mintha lebegnének. Egy EasyEntry (könnyű beszállás) rendszer segítségével gombnyomásra egészen a műszerfalig előrecsúsznak, ezzel megkönnyítve a hátsó utasok beszállását.

A motorháztető alatt az Antara GTC az 1.9 CDTI négyhengeres dízelmotor 212 LE-s twin-turbo változatát rejti. A keresztben elhelyezett tanulmánymotor 400 Nm nyomatékot biztosít 1400 fordulatnál, és karbantartást nem igénylő részecskeszűrővel (DPF) van ellátva. A hatsebességes automata sebességváltóval kombinálva kiemelkedő teljesítményt nyújt: a számítógépes szimulációk 210 km/h csúcssebességet és 0-ról 100 km/órára 8 másodperc alatti gyorsulást regisztráltak.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Mazda3 Sedan: megalkuvás nélkül

A Mazda egy lendületes és kifinomult négyajtós változattal teljessé tette a Mazda3 európai… Tovább olvasom