Kisalföld logö

2016. 09. 26. hétfő - Jusztina 13°C | 20°C

Növekvő Fiesta-eladások

Az új Ford Fiesta eladásai jelentős mértékben járultak hozzá a Ford európai piaci részedesének növekedéséhez. Márciusban a  Ford piaci részesedése 0,4 százalékkal 9,6 százalékra nőtt. A Focus mellett most az új Fiesta az egyik legsikeresebb modell.

Ebből a típusból egyedül március folyamán 42.000-et regisztráltak belőle Európában, 16.300-zal többet, mint 2002 márciusában. A Ford piaci részesedésének növekedése Európában mind március hónapban, mind pedig az év első negyedében jelentős mértékben a németországi, franciaországi és olaszországi növekedés, valamint a lengyelországi és görögországi rekord szintű piaci részesedés elérésének eredménye volt.

A Ford piaci részesedése Európában 9,2 százalékot tett ki az év első negyedévében, ami 0,2 százalékos növekedést jelent 2002 első három hónapjához képest. A piaci részesedés mind a személygépkocsik, mind a haszongépjárművek terén növekedett. Ezen belül az új Fiesta 2,4 százalékos piaci részesedése fél százalékos növekedést jelent 2002 első negyedévéhez viszonyítva. A teljes gépjármű eladások 181.300 darabot tettek ki, 0,4 százalékkal többet, mint az elmúlt év hasonló időszakában.
Az első negyedévi eladások megerősítik az új Fiesta sikerét: idén az első három hónapban 96.200 Fiesta kelt el szemben az előző év azonos időszakában értékesített 77.000 darabbal – idén április 2-án pedig elkészült Kölnben a 250.000-ik új Fiesta. A Ford Focus továbbra is a Ford legsikeresebb modellje Európában – 2003 első három hónapjában 134.330 darab kelt el belőle.

„Bevezetése óta 2003 első három hónapja volt a legsikeresebb negyedév az új Ford Fiesta számára" – hangsúlyozta Earl Hesterberg, a Ford marketingért, eladásokért és szolgáltatásokért felelős európai alelnöke. „Azzal, hogy az új Fiesta három ajtós változata most már a legtöbb európai országban kapható, s a Ford Fusion egyre nagyobb népszerűségnek örvend mindenhol, a kisautó palettánk egyre nagyobb teret szerez magának. A Ford piaci részesedésének növekedéséhez idén a legnagyobb mértékben eddig a Ford Fiesta és a Ford Focus járult hozzá."

Magyarországon márciusban 1028 gépkocsit adtak el a Ford márkakereskedők, ami az előző év hasonló időszakához képest 22 százalékos növekedést jelent. 2003 első negyedévében 2568 gépkocsit értékesített a Ford Magyarországon, ez 22,7 százalékkal magasabb, mint 2002 első negyedévében. A Ford Mondeo is szép sikert könyvelhet el magának, saját szegmensén belül februárban és márciusban is a Mondeóból adták el a legtöbbet.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Renault Magnum: szállítás nagyban

A Renault haszongépjárművek zászlóshajója kétségtelenül az impozáns megjelenésű Magnum-széria, amely… Tovább olvasom