Kisalföld logö

2016. 09. 26. hétfő - Jusztina 13°C | 20°C

Nissan Note: 12 hónap alatt 100.000 vásárló

A vevők a Nissan kompakt családi autójának formáját, tágasságát és praktikus használhatóságát kedvelik.

Alig egy évvel európai bemutatása után a Nissan NOTE-ból gazdára talált a 100.000-edik darab.

Így Európában kategóriájában a harmadik az eladott darabszámot illetően, olyan erős vetélytársak előtt, mint a Renault Modus, a Honda Jazz és a Fiat Idea, és ez a darabszám 9,6 %-os részesedést jelent a B-szegmensű egyterűek között. Vásárlóinak fele életében először választotta a Nissan márkát, amikor megvette a NOTE-ot.

A vásárlók nemi és demográfiai összetétele meglehetősen egyenletes eloszlást mutat, ami kiemeli az autó pozicionálásának családi jellegét, és összhangban van a Nissan eredeti elképzelésével, hogy a NOTE tipikusan az „egyautós" háztartások autója lesz - olyan autó tehát, amit az egész család nap mint nap használ.

A NOTE vásárlóinak kétharmada korábban magasabb kategóriába tartozó kocsit használt, főképpen C- szegmensű ferdehátú személyautót. Az új vásárláskor első sorban a kis külső méretek melletti hatalmas belső tér volt vonzó a számukra. Ezt az a kulcsfontosságú tény világítja meg a legjobban, hogy a NOTE tengelytávja hoszszabb, mint a VW Golfé.

A NOTE vásárlóinak körében a legfontosabb döntési szempontok közé tartozott az autó belső terének nagysága és praktikus kihasználhatósága. Rájöttek arra, hogy - annak ellenére, hogy a NOTE csupán 4,08 m hosszúságú -, a hátsó ülés előtti lábtér ugyanolyan hoszszú, mint az Audi A8-ban, vagy a BMW 5-ös sorozatában (78 cm), miközben csomagtere kategóriájában a legnagyobbak közé tartozik (280-1332 liter a hátsó ülés pozíciójától függően).

A dinamikus, élvezetes vezethetőség is szerepet játszott a NOTE-tulajdonosok vásárlási döntésében, mert ez lehetővé teszi a számukra, hogy továbbra is örömüket leljék az autó vezetésében, holott a családi autók használata általában nem erről szól.

Végül, a NOTE vevőinek megkérdezése során kiderült, hogy egyharmad részük elsődlegesen a külső forma miatt döntött e modell mellett. Ez volt a koncepció kialakítása során a Nissan által meghatározott kulcsfontosságú célok egyike, mivel a kompakt családi autó kategóriába tartozó versenytársak esetében a vásárlók általában hiányolták a vonzó designt. A Nissan NOTE-ból Magyarországon ebben az időszakban összesen 1.125 darabot értékesítettek.      
 

Forrás: Autobazár Magazin

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Eléri a 300 lóerőt

A TT clubsport quattro megalkotásával az Audi a legtisztább hagyományok szerinti versenygépként fogalmazza meg a TT Roadster személyiségét. Erős motor, a legkorszerűbb technika és számos versenysportból származó megoldás jellemzi a TT clubsport quattro modellt. Tovább olvasom