Kisalföld logö

2016. 09. 29. csütörtök - Mihály 13°C | 24°C

Különleges SLK

Nos, aki korábban kevesellte a Mercedes SLK55 AMG 360 lóerős teljesítményét, most fellélegezhet.

Nos, aki korábban kevesellte a Mercedes SLK55 AMG 360 lóerős teljesítményét, most fellélegezhet, mivel a német gyártó egy speciális szériát jelentet meg a roadsteréből, immáron 400 lóerős erőforrással a gyomrában.

A nem limitált kiadású Special Series SLK a motorterében helyet foglaló izmosított ötezer-ötszáz köbcentis V8-as aggregátnak köszönhetően a kisebbik társánál 0,4 másodperccel hamarabb, azaz alig 4,5 másodperc alatt teljesíti a kötelező százas sprintet, míg a nulláról 160 kilométer/órára történő gyorsulást pontosan 15,5 másodperc alatt intézi el, így kereken kettő másodpercet ráverve a 360 lovas társára.

A járgány végsebességét a Mercedes szakemberei jó németes szokás szerint 250 kilométer/órában limitálták, ám meglepő módon külön kérésre, s természetesen némi pénzmag felmutatása mellett hajlandóak hatástalanítani azt, ami után a hétsebességes automata sebességváltóval felszerelt autó immáron 300 kilométer/óra körüli tempóra lesz képes.

Természetesen a csillagos márka mérnökei nem csak az erőforrást vették górcső alá az erősebb SLK megépítésekor, hanem átdolgozták a futóművet, karbonból készült, nem nyitható tetőt dobtak a járgányra, hátra pedig 265/30 R19-es papucsokat szereltek.


A tetőcsere eredményeként a fenevad súlya 1495 kilogrammra csökkent, míg a súlypontja valamelyest alacsonyabbra került ezzel is jobb úttartást biztosítva a száguldozó tulajdonosok számára.

Az új SLK55 AMG kiszállításai már megkezdődtek, így akinek kedve van ehhez az exkluzív járgányhoz, rövid időn belül hozzájuthat, feltéve, ha kitudja csengetni érte a 107 ezer 300 eurós alapárat.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Opel Corsa D

Az Opel Corsa 1982. május 14-én indult hódító útjára, s eddigi három nemzedékéből világszerte 14,2 millió darabot gyártottak az idei év közepéig. A villámos kisautó sikeréről árulkodik, hogy Németországban 1995 és 2001 között zsinórban hétszer a kategória legnépszerűbb modellje volt. Csakhogy időközben ez a szegmens több szempontból is robbanásszerű fejlődésnek indult, manapság egyre élesebb a harc, roppant nehéz kitűnni a mezőnyből. Tovább olvasom