Kisalföld logö

2016. 12. 06. kedd - Miklós -6°C | 3°C

Kockalada kifulladásig

Hiába jönnek az új modellek, a Lada egyelőre nem mond le a 2105 és a 2107 típusok gyártásáról.

Lada 2107
Az orosz autógyártó szóvivője szerint az új Kalinából, és 110-est hamarosan leváltó 2170 Priora modellből 2008-tól már évente 220 ezer pédány hagyhatja el a szerelőszalagokat, de úgy tűnik, a Fiat 124-es egyenesági leszármazottjait nem tudják nyugdíjazni, mivel hasonló áron képtelenek volnának újabb konstrukciókat gyártani. Épp ezért a Ladánál úgy döntöttek, hogy amíg a balesetbiztonsági előírások engedik és a kereslet indokolja, tovább gyártják a jó öreg kocka Ladákat.

Lada 2105
Ha a keresleten múlik, mindez akár újabb évtizedeket is jelenthet, mivel a Lada eladásainak - ez tavaly 717 ezer autót jelentett - az oroszlánrészét mindig a rendszerváltás előtt kifejlesztett típusok teszik ki az alacsony áraknak és az olcsó alkatrész-ellátásnak köszönhetően. Nincs illúziónk afelől, hogy az immár injektoros kocka Ladák 8-900 ezer forintos kinti bruttó ára vélhetően itthon is sokakat megingatna.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Audi kontra BMW

A két nagy német autómárka (Mercedes és BMW) árnyékában évtizedeken át szerény harmadikként meghúzódó Audi jelentős sikerként könyvelheti el, hogy a "négykarikás" márka felzárkózott a müncheni konszern járműveihez. Erről tanúskodik az Auto, Motor und Sport szaklap százezer autótulajdonos körében végzett, februárban nyilvánosságra hozott felmérése. Tovább olvasom