Kisalföld logö

2016. 09. 27. kedd - Adalbert 10°C | 21°C

Kétszeresen biztonságos az Audi A3

A neves amerikai biztosítási intézet az Audi A3-ast is a legmagasabb elismerésével tüntette ki.

A neves Egyesült Államokbeli Biztosítási Intézet, az Autópálya Biztonságért (Insurance Institute for Highway Safety – IIHS) most az Audi A3-ast is a legmagasabb elismeréssel, a „Kétszeresen jó választás" címmel tüntette ki. Ebben az évben ez már a harmadik Audi modell, amely kiérdemelte a címet. Az Audi A4 és az Audi A6 már megkapta ezt a rendkívüli elismerést a magas fokú passzív biztonságáért. A mostani elismeréssel az Audi a világon első autógyártóként mondhatja el magáról, hogy három modellje is kiérdemelte a biztonsági intézet „Kétszeresen jó választás" címét.

„Az IIHS-től kapott három "Kétszeresen jó választás" címmel az Audi bebizonyította, hogy a biztonsági technológia egyértelmű szakértője" – mondja Johan de Nysschen, az Audi of America vezérigazgató-helyettese. „Az Audi A3 kategóriájában pedig egyértelműen vezető helyet tölt be a biztonság terén" – teszi hozzá.

Az Audi kompakt autója egy frontális és egy oldalsó, az USA-ban végrehajtott törésteszt után kapta meg az elismerést. Az oldalsó ütközés az IIHS töréstesztjeinek egyik legnagyobb kihívást jelentő része. Ebben a töréstesztben egy mozgó akadály ütközik oldalról az autónak 31 mph (50 km/h) sebességgel. Az akadály formája egy pick-up, vagy egy SUV első részére hasonlít.

Az amerikai biztosítási iparág megbízásából az IIHS rendszeresen végez törésteszteket a legkülönbözőbb személyszállító járművekkel, s a biztosító társaságok ezek alapján hozzák létre a biztonsági standardokat. A szakértők és autóvásárlók – az USA-ban és azon kívül is – egyaránt nagy figyelmet fordítanak az eredményekre.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A C6 védi legjobban a gyalogosokat

Az Euro NCAP történetében a Citroen limuzinja, a C6 az első, amelyik négycsillagos gyalogosvédelmet ért el. A kocsi érzékeli, ha elüt egy gyalogost, és abban a pillanatban felpattintja a motorháztetőt, hogy a test minél távolabb kerüljön a motor kemény részeitől. Törésteszteket hajtottak végre emellett számos kisautón; a legrosszabb eredményt a Matiz produkálta. Tovább olvasom