Kisalföld logö

2017. 04. 26. szerda - Ervin 12°C | 21°C Még több cikk.

Imázs-aranyérem: a Porsche nyolc esztendeje az élen

A Porsche a legjobb hírnévnek örvendő német vállalat. Legalábbis így ítélte meg az igazgatósági tagok, ügyvezetők és vezető beosztású alkalmazottak 2.500 képviselője, akik sorozatban ötödik alkalommal ítélték oda az első helyet a Porsche AG számára.
Ezzel a Porsche immár nyolcadik esztendeje áll zavartalanul az „Imázs-profil", a „Manager-Magazin" kétévente megjelentetett nagytekintélyű tanulmányának ranglistája élén. A megbízásból az Institute TNS Infratest és a BIK Marplan Intermedia által készített tanulmány az összbenyomás mellett az idén első alkalommal vizsgált külön öt imázs-alakító tényezőt: az etikus tevékenységet, az innovációs erőt, az ügyfélközpontúságot, a menedzsment színvonalát, valamint a termék- és szolgáltatási minőséget.



 
A német autóipar ez alkalommal, a magazin 15. imázs-szavazásán is megőrizte dobogós helyezéseit. A legutóbbi felméréshez képest a Porsche AG még tovább is növelte előnyét: a tíz szakterület összesen 152 vállalatának összértékelésében a sportkocsi-gyártó 893 ponttal győzedelmeskedett a BMW (853 pont) és az Audi (850 pont) előtt. Az első tízben végzett még az Adidas, a Google, a Miele, a Coca-Cola, a Deutsche Lufthansa, a Hugo Boss és a Nokia.
 
A Volkswagen, amelyben a Porsche már közel 31 százalékos tulajdont szerzett, a 76-ról a 26. helyre lépett előre, s ezzel az elmúlt két év során a legnagyobb imázs-növekedést elért vállalatok közé tartozik.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bemutató: A vadonatúj Volvo XC60 Crossover

Az új Volvo XC60, amely az XC modellek sokoldalú képességeit és egy kupé karizmáját ötvözi, nagy… Tovább olvasom