Kisalföld logö

2016. 09. 29. csütörtök - Mihály 13°C | 24°C

Honda Civic: praktikum és sport

A 8. generációnál a sportosság újra terítékre került, de a remek helykínálat is része a koncepciónak.

A Honda Civic első két generációja apró minimálautó volt, az utána következő négyet sportos kompaktként definiálta a gyár. A hetedik sorozat a térkihasználást helyezte előtérbe, de a típus rajongói kezdtek elfordulni a túl praktikus modelltől.

Kattints a képre!
Most eljött a nyolcadik, hogy új színt hozzon a kompakt kategóriába. A sportosság újra terítékre került, de az előd remek helykínálata is része a koncepciónak. Nem lehet szó nélkül elmenni a formaterv mellett, amely igazán egyedire sikeredett. Földre szállt ufóként alaposan kilóg a többi márka, de még a Honda kínálatából is.  
 
A praktikum jegyében a cég Jazz modelljének felhajtható ülőlapú hátsó ülésmegoldását éppúgy megtaláljuk a nóvumban, mint az ergonómiailag állítólag tökéletes műszerfalat. Ez utóbbi elem szintén futurisztikus, méltó a külsőhöz. A motorok egy vörös nyomógombbal kelthetők életre. Az új Civic csomagtere 415 literes.  
 
A magát a motortechnika élharcosának tartó Honda érdekes módon egy mindössze kétszelepes erőforrást dug alap-motorként a kocsiba; az 1,4 literes gép hengerenként két gyújtógyertyát kapott, de 83 lóereje elég soványkának tűnik. Nem úgy a másik két motor: az 1,8-as i-VTEC, és a 2,2-es dízel egyaránt 140 lóerőt termel, utóbbi mellett még 340 Nm-es nyomatéka is meggyőző érv lehet.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Megérkezett az Alfa 159

Az Alfa Romeo 159, a 156-ot felváltó család első tagja a sikermodell örököseként új mércének számít kategóriájában. A lendületes vonalú, elegáns, az Alfa sportkocsikra jellemzően kompakt autó most jelent meg a hazai piacon. Az új modell tágasabb és komfortosabb a 156-nál, méretei is megnőttek. Passzív biztonsága az élvonalat képviseli. Tovább olvasom