Kisalföld logö

2017. 03. 25. szombat - Irén, Irisz 7°C | 12°C Még több cikk.

Erősebb, takarékosabb, intenzívebb

A Mercedes-Benz SLK-osztály roadsterei már rég meghódították a sportkocsikedvelők szívét. 650 újonnan kifejlesztett szerkezeti elemükkel még dinamikusabbak lettek és még nagyobb vezetési élményt kínálnak a 2008-as SLK-modellek.
A látvány legfontosabb változásai közé tartozik az áttervezett orr- és farrész, valamint a gondosan átdolgozott enteriőr, új kombinált műszerrel és háromküllős sportkormánnyal. Különösen jól érvényesíti a kétüléses autó dinamikáját az SLK 350 V6-os magas fordulatszámú, 305 LE teljesítményű sportmotorja és kívánságra kapható direktkormánya. A többnyire jelentősen megnőtt teljesítmény ellenére valamennyi motor takarékosabban fogyaszt, és így kevesebb szén-dioxidot bocsát ki.
A kompakt SLK-roadster 1996-os első megjelenése óta jelképezi a Mercedes-Benz dinamikus márkaarculatát. A kétüléses autónak ma már a második nemzedéke fut útjainkon, de 2008-ra ezt is átfogóan felértékelik.


A kultikus sportkocsi látványát még jellegzetesebbé tették a tervezők. Markáns elem az átformált első lökhárító, módosított hűtőlevegő-nyílásokkal és határozottabb nyilazással. A csillag körüli rész dominánsabb formát kapott. Ugyanígy új a hátsó rész is, ahonnan nézve még erősebbnek mutatja az autót a diffúzor hatású alsó rész. Trapéz alakú kipufogóvégek és AMG-mintára sötétített hátsó lámpák erősítik e benyomást.



Sok részletében áttervezték, és gondos anyagválogatással értékelték fel a belső teret. Különös hangsúlyt kapott a vezetőorientált kialakítás, multifunkciós gombokkal felszerelt, háromküllős sportkormánnyal és szemgyönyörködtető, krómkeretes műszerekkel. Valamennyi rádióhoz alapként tartozik hozzá a Bluetooth-kihangosító és a kesztyűtartóban egy új médiainterfész, amelynek segítségével a rádió fejegységéről kezelhetők a mobil zenehordozók, például az iPod. Különleges zenei élményben lehet részük az utasoknak az extrafelszerelésként kapható harman kardon Logic7 Soundsystem révén – mind csukott, mind nyitott Vario tető esetén.



Erőteljesen járul hozzá az SLK sportos fellépéséhez a három továbbfejlesztett hajtómű, amelyek szerény fogyasztásukkal és csökkentett CO2-emissziójukkal tűnnek ki. Az SLK 200 Kompressor négyhengeresének és az SLK 350 hathengeres sportmotorjának jelentősen nőtt a teljesítménye és nyomatéka. Csupán az SLK 55 AMG-ben maradt meg az ismert nyolchengeres gép, amely továbbra is egyedülálló az SLK szegmensében.



A három új SLK-modell alapfelszerelése a precíz hatfokozatú sebességváltó, az SLK 55 AMG pedig továbbra is a hétfokozatú 7G-Tronic Sport automatát kapja. Opció az SLK 200-hoz az ötfokozatú
automata, a hathengeres SLK 280-hoz és az SLK 350 sportmotorhoz pedig a hétfokozatú 7G-Tronic automata, vagy akár a 7G-Tronic Sport, váltófülekkel a volánnál.

Még jobban érvényre jutnak a sportos futómű kvalitásai a kívánságra kapható, újonnan kifejlesztett, mechanikusan változó rásegítésű direktkormánnyal (az SLK 55 AMG-ben széria). Kanyargós országúton élénkké és kezessé teszi az autót, parkoláskor komfortos, nagy sebességnél biztosan irányít.



Az SLK osztályú roadsterek kiemelkedő jellemzői megmaradnak az átfogó modellfrissítés után is. Ilyen például a Vario tető, vagy a fej-mellkas oldallégzsákot, adaptív frontlégzsákokat és kétfokozatú öv-erőhatárolót tartalmazó, komplett biztonsági felszerelés. Ezeken kívül kívánságra beépítik a fejtérfűtést, amely jelentősen meghosszabbítja a kabrióidényt.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Ford: Fiesta lesz az új kisautó neve

A Ford új kisautó családja a Fiesta nevet fogja használni a világon mindenhol – erősítették… Tovább olvasom