Kisalföld logö

2016. 09. 25. vasárnap - Eufrozina, Kende 11°C | 22°C

Eléri a 300 lóerőt

Erős motor, a legkorszerűbb technika és számos versenysportból származó megoldás jellemzi a TT clubsport quattro modellt.

A TT clubsport quattro megalkotásával az Audi a legtisztább hagyományok szerinti versenygépként fogalmazza meg a TT Roadster személyiségét.

Sem tető, sem A oszlopok, helyettük extrém alacsony, egy Speedstert idéző, körbefutó szélvédő. A lapos, enyhén sötétített szélvédőcsík az utasteret is keretbe fogja. A panoráma-szélvédő és a vászontető fedele helyén, közvetlenül az utastér mögött kialakított két kiemelkedés a versenysportra emlékeztet. A tanulmánymodell elejét a „singleframe" hűtőrács határozza meg, alakját alumínium keresztlécek teszik hangsúlyossá. Az Audi TT clubsport quattro így még laposabbnak hat. Az orr hatalmas légbeömlő nyílásai a megnövelt teljesítményű TFSI-motor levegőigényét hivatottak biztosítani. A hátsó lökhárítónál a rozsdamentes acélból készült hangtompító tűnik fel, az alatta húzódó pengeélmotívum a jármű sportos karakterét hangsúlyozza. Ajtókilincseket is hiába keresünk: a TT clubsport quattro távirányítással nyitható. A 20 colos keréktárcsákra 265/30 R 20 méretű gumiabroncsokat szereltek.

A vezető és utasa egyaránt versenykagylóülésekben foglalhat helyet, amelyek a három col széles, 4 pontos biztonsági övekkel extrém menethelyzetekben – például a versenypályán – is maximális tartást biztosítanak. Az Audira jellemző az alumínium bőséges alkalmazása is.

Az Audi R8 új középmotoros sportkocsiból származó váltókulissza, illetve az alumínium váltókar igazi ínyencségnek számít, de a könnyűfém az ajtók belső fogantyúin és kilincsein is megjelenik.

A 2.0 TFSI motornak az Audi mérnökei még az Audi S3 260 lóerejénél is magasabb teljesítményt szántak, a közvetlen benzinbefecskendezéssel működő, feltöltött négyhengeres így a mágikus 300 lóerős határt is eléri. A megfelelő lélegeztetésről versenylégszűrő gondoskodik. A kipufogó különleges hangolású rendszere valódi versenyautós hangzással szolgál. A motor nyomatéka mind a négy kerékhez eljut. Az „S tronic" közvetlen kapcsolású váltómű kettős tengelykapcsolójával a vezető számára szinte észrevétlenül gyorsan vált. Hat fokozata igény szerint kézzel is kapcsolható.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bemutató: Toyota Auris

A vadonatúj Toyota Aurist belülről kifelé haladva, a vezető köré tervezték. Mindez azt eredményezi, hogy a vezetés élménye az első pillanattól tökéletes összhangot hoz létre az autó és vezetője között. Ráadásként a Toyota legendás minősége teszi kivételes ajánlattá az új kompakt modellt. Tovább olvasom