Kisalföld logö

2017. 09. 25. hétfő - Eufrozina, Kende 10°C | 18°C Még több cikk.

Bemutató: Mégane II Coupé-Cabriolet

A lehajtható üvegtetővel elsőként felszerelt Mégane II Coupé-Cabriolet a kabriók és a kupék kedvelőihez szól. Négy teljes értékű ülésével, szedánhoz méltó csomagtartójával, akusztikai- és klímakomfortjával többet kínál a szokásos kabrióknál.
Az elegáns, 4,35 méter hosszú autó dinamikáját a Mégane II Berline és Coupé legjobb benzin- és dízelmotorjai garantálják. Az első ülések alácsúszásgátló légzsákja mellett beépítenek fix vagy automatikus bukócsövet is, amely az autó nyitott és csukott állapotában egyaránt optimális védelmet nyújt.


Az elegancia mestere


A Renault vállalati designosztályon formatervezett Mégane II Coupé-Cabriolet mind csukott, mind nyitott állapotában dinamikus, kiegyensúlyozott jelenség. Modern, harmonikus stílusa olyan arányokkal párosul, amelyek magasabb kategóriában is megállnák a helyüket. Csupán az orrkiképzés, a fényszóró és a géptető származik a Mégane II-ről.
Jellegzetes első sárvédői szélesebbé, egyben mutatósabbá teszik. Még kifinomultabb megoldás, hogy nincs ajtóoszlop és oldalburkolat. Minőségi hatása ugyanolyan, mint a Mégane II-é, az ajtók és a fedelek nagyon pontosan illeszkednek, ami különösen fontos egy kabrió esetében.
Belül a műszerfal és az első ülések a Mégane II-ből származnak.
A lehajtható üvegtetőnek köszönhetően világos és levegős utastér teljes újdonság a piacon, és zárt állapotban nagyon feldobja az autót.

A Mégane II Coupé-Cabriolet is érvényesíti az „a la carte" alapelvet, amelynek szellemében a vevő tetszés szerint válogathat a színek és kárpitok (Authentique, Dynamique vagy Privilege), a felszereltségek (Confort vagy Luxe) és a hajtóművek közül. A bőrkárpit négyféle színű lehet – zöld, piros, faszén és bézs –, a fényezés tizenegy árnyalata közül újdonság a Beige Poivré bézs.

Alapfelszerelés a lehajtható üvegtető

Esztétikai értékei mellett számos előnyt kínál a Karmannál kifejlesztett, lehajtható üvegtető: állandó kapcsolatot teremt a külvilággal és akadálytalan hátrapillantást tesz lehetővé. A hagyományos kupék és kabriók bezártsági érzése a múlté. A tető négy milliméter vastag „Venus" üvege kiváló akusztikai- és klímakomfortot teremt. A fűthető hátsó szélvédő, és az, hogy nincs elöregedő vászontető, kiküszöböli a kabriók ismert hátrányait.
A tető kezelése egyszerű és gyors. Az elektrohidraulikus szerkezet teljesen önműködő, kézi becsatolásra nincs szükség. A kupé gombnyomásra, 22 másodperc alatt alakul át kabrióvá, ami a leggyorsabbak közé tartozik.

Komfort mind a négy ülésen

A Mégane II program második felvonása

A Mégane II Coupé-Cabriolet 2003 harmadik negyedévétől sorakozik fel a Renault offenzívájában. Európában az utóbbi tíz évben csaknem megháromszorozódott a kabriópiac, ami részben az 1996 óta megjelent kupé-kabrióknak tulajdonítható. A Mégane Coupé és Cabriolet a kategória harmadik helyezettje volt  2001-ben. 2002 végéig több mint 70 ezer Mégane Cabrilet hagyta el a Dieppe üzemet.
A Mégane II Coupé-Cabriolet gazdag felszerelésű. Elektromos külső tükör, négy elektromos, érintőkapcsoló ablaktörlő, szélfogó háló és puha habbal burkolt bukócső teszi kellemessé az utazást. A sok rakodóhely közül a 17 literes, hűtött kesztyűtartó az ajtókkal együtt bezáródva védi tartalmát.

A négy teljes értékű ülés és a belső tér elismerésre méltó az autó jellegéhez képest. Az alacsony első ülések jóvoltából még csukott tető alatt is nagy a fejmagasság. A szélvédő dőlésszögét úgy állapították meg, hogy ne szűkítse be a teret, és védje meg az elöl ülőket a légörvényektől. A hátsó ülés méretei a legjobban közé tartoznak a kategóriában. Hátra a pozíciómemóriás első ülések könnyítik meg a beszállást. Osztályának legnagyobbjai között van a Mégane II Coupé-Cabriolet 490 literes csomagtartója is. Lehajtott tetővel 190 liter áll rendelkezésre.

Az állandó öröm forrása

A Mégane II Coupé-Cabriolet vezetési helyzete és kilátása optimális. A Mégane II-höz képest 24 milliméterrel alacsonyabb ülés sportos testtartást eredményez. A tartóoszlopok nélküli üvegtető és a rejtett bukócsövek nagymértékben megkönnyítik a parkolási manővereket.
A Mégane II alapvázára épülő karosszéria-struktúra, amelynek merevsége a legjobbak közé tartozik, kielégít minden biztonsági követelményt. A változó rásegítésű elektromos szervokormány, a stabilitás és a korrekt menettulajdonságok valódi örömmé teszik a vezetést.

A bemutatás időpontjában háromféle hajtómű áll rendelkezésre, mindegyik bőséges nyomatékkal. A 115 lóerős 1.6 16V és a 136 lóerős 2.0 16V benzinesek mellé a 120 lóerős 1.9 dCi dízel sorakozik fel. Mindegyikhez hatfokozatú sebességváltó tartozik. Az autóban benne van az ABS, a vészfék-asszisztens, az alulkormányzottság-korrigáló ESP és az abroncsnyomás felügyelő rendszer, tehát a Mégane II teljes aktív biztonsági eszköztára.

Mindenkor maximális biztonság

A Mégane II Coupé-Cabriolet megtestesíti a Renault fejlődését a passzív biztonság terén. Boruláskor az erősített szélvédőkeret, oldalfal és küszöb, valamint az alapfelszerelésbe tartozó fix bukócső őrzi meg a túlélőteret. Az utasokat a harmadik generációs Renault Utasvédelmi Rendszer óvja, hat légzsákkal (köztük két alácsúszásgátló légzsákkal az első ülések peremében). Kapható a baleset pillanatában felpattanó automatikus bukócső is.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bemutatkozott a Volkswagen Multivan

Bemutatták a VW luxus-személyszállítóját. Az autó külseje gömbölydedebb, áramvonalasabb lett és… Tovább olvasom