Kisalföld logö

2016. 10. 01. szombat - Malvin 13°C | 23°C

Bemutatkozott szakportálunk, az autopro.hu

Megjelent és egyből sajtótájékoztatón mutatkozott be az egyedülálló gépjárműipari és beszállítói szakportál, az autopro.hu.
A honlap célja, hogy üzleti információkat juttasson el a gyártóktól a vezető társaságokon át beszállítókig, s természetesen a közélet és politika szereplőihez.

Megjelent újszülöttünk, az Európában egyedülálló gépjárműipari és beszállítói szakportálja, az www.autopro.hu. Lapcsoportunk az önálló autós internetes oldalt a Magyar Gépjárműipari Szövetséggel (MGSZ) együttműködve hozta létre, s működteti. Minderről a csütörtöki, Budapesten tartott bemutató sajtótájékoztatón írt alá megállapodást a szövetség elnöke, Pintér István és a Lapcom Kft. ügyvezető igazgatója, Szammer István.

Miután a résztvevőknek bemutatta a szövetséget, Pintér István többek között megjegyezte:

– A nemzeti össztermékhez, a GDP-hez az iparág mintegy tíz százalékkal járul hozzá, ami nagyon jelentős. Tehát nem mindegy, hogy a járműipar a válság után hogyan marad meg, hogyan áll talpra, s hogyan fejlődik.

Az elnök hangsúlyozta, sokkal gyorsabban kell reagálni azokra a változásokra, amik akár az üzleti környezeten, akár az iparágon keresztül eljutnak a szövetséghez, s az iparvállalatokhoz.

– A Lapcommal való együttműködés fő célja a közös felelősségvállalás a magyar járműipar érdekében. Jobban ismertté tenni a járműipart a magyar közéletben, ami lehetővé teszi, hogy új munkahelyek teremtődjenek Magyarországon, ami továbbra is úgy látszódjon a befektetők szemében, mint egyfajta járműipari nagyhatalom, amivé vált az elmúlt években – mondta többek között Pintér István.

Galéria! Fotók: Bertleff András


A Lapcom Kft. ügyvezető igazgatója, Szammer István rövid cégbemutatóját követően a szakportállal kapcsolatban elmondta:

– Azzal magyarázható, hogy az autóipar felé fordultunk, hogy abban a városban élünk, amely a magyar autógyártás egyik fellegvára, ha nem a központja. Hiszen két akkora vállalattal, mint az Audi és a Rába, mindegyik óriási szerepet vállal a forgalomból. S ha van egy olyan iparág, ami a GDP tíz százalékát produkálja, mi a kommunikációban, a gazdasági befolyásolásban tudunk segíteni. Mégpedig azzal, hogy erőteljesebben képviselhesse az érdekeit ez a szektor.

Az ügyvezető igazgató hozzátette, a társaság a legegyszerűbb formának látta ha kialakít egy olyan weboldalat, egy információszolgáltató eszközt, ahol nem autótesztekkel, pletykákkal szórakoztatják az oldalra látogatókat.

– Mindezek helyett üzleti információkat juttatunk el egyik szereplőtől a másikig, gondolva a beszállítókra, a nagy vezető társaságokra és természetesen a közélet és politika szereplőire – mondta végül Szammer István.

Az egy napos autopro.hu, vagy ahogyan a portált bemutató Koloszár Tamás projektvezető nevezte, „csecsemő", amely remélhetően hamar felnőtt lesz a pozitív hírek szállítója lesz. Mindez már honlap tartalmában is visszatükröződik.



Korábban:

Csütörtök délben Budapesten bemutatkozott lapcsoportunk járműipari szakportálja, az autopro.hu, az eseményen megállapodást írtunk alá az MGSZ honlapjának üzemeltetéséről.

Sajtótájékoztató keretében mutattuk be csütörtökön délelőtt Budapesten az autopro.hu gépjárműipari és beszállítói szakportált, lapcsoportunk önálló domainnév alatt jelentkező oldalát. Ugyanitt írt alá együttműködési megállapodást a Magyar Gépjárműipari Szövetség elnöke, Pintér István és a Lapcom Kft. ügyvezető igazgatója, Szammer István arról, hogy a jövőben kiadónk üzemelteti a szövetség honlapját.

Fotók: Bertleff András


A „csecsemőt", az egynapos autopro.hu-t Koloszár Tamás projektvezető mutatta be röviden az újságíróknak, azzal, hogy a pozitív hírek szállítói szeretnénk lenni, s ehhez már partnerekre is találtunk, ami a honlap induló tartalmában is visszatükröződik. Az eseményen szóba került a GDP 10 százalékát produkáló magyar járműipar jelene és a jövőképe – nem mindegy ugyanis, hogyan jön ki a szakma a válságból.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Sikeres Mazda márkakereskedések egyesítik erőiket

A CarNet-Invest Zrt. tulajdonában lévő Mazda márkakereskedések összevonásáról döntöttek nemrég a cég… Tovább olvasom