Kisalföld logö

2017. 03. 25. szombat - Irén, Irisz 7°C | 13°C Még több cikk.

20%-os piaci részesedést ért el a Porsche Hungaria

A Porsche Hungaria mind a személyautók, mind pedig a haszonjárművek piacán elérte a 2009-es évre előirányzott legfőbb céljait, így forgalmának a piaci átlagnál kisebb visszaesésével jelentősen erősítette vezető szerepét a magyar piacon.

Az elmúlt évben a cég által képviselt öt márka, és a Porsche Inter Auto Magyarország csoporthoz tartozó Porsche márka kiszállításait követően összesen 17.384 új gépkocsi került a vásárlókhoz. 

Ezzel a Porsche Hungaria már 6. éve a legtöbb új gépkocsit értékesítő hazai importőr, és a személygépkocsi piacon elért 20%-os, valamint a haszonjárművek forgalmazásán belül szerzett 15,6%-os piaci részesedésével sikerrel teljesítette a tavalyi évre kitűzött terveit.

A márkák közötti versenyben az Audi tovább erősítette vezető szerepét a prémium kategóriában, ahol piaci részesedése 38%-ra nőtt. Megőrizte piacvezető pozícióját a garanciális használtautókat értékesítő Weltauto, míg a Volkswagen továbbra is a 3. helyet foglalja el a márkák hazai rangsorában. A kishaszonjárművek pick-up kategória nélküli forgalmát tekintve 2009-ben a Volkswagen Haszonjárművek szerezte meg a piacvezető pozíciót 15,6%-os részesedéssel. 

Márkánkénti bontásban a tavalyi évben, 1151 Audi, 2235 SEAT, 5361 ©koda, 7059 Volkswagen és 1476 Volkswagen Haszonjármű és 102 Porsche kiszállítása valósult meg. A minőségi használt autókat forgalmazó Weltauto üzletág országos hálózata összesen 7010 használtautót értékesített.  A piaci részesedés az Audinál 1,5%-ra emelkedett, a SEAT 2,8%-kal megőrizte tavalyi részesedését, míg ez a ©kodánál 7,25, a Volkswagennél pedig 9% volt. A márkák kínálatán belül az egyes kategóriákban piacvezető pozíciót szerzett az Audi A4, az Audi Q5, a Volkswagen Caddy és a Skoda Praktik, és szeptemberi bevezetése ellenére a második helyre került a tavaly az „Év autójának" választott új Volkswagen Polo.

A cégcsoport eddigi 19 éves működése alatt 470.000 új gépkocsit adott át a vásárlóknak. A márkakereskedői hálózat 167 értékesítési- és 268 szerviz-pontból áll, amely biztos alapot ad a teljeskörű szolgáltatások eléréséhez. A román valamint az ukrán piaci forgalom kiteljesedésével, 2009-ben még erőteljesebbé vált a Parts Center Budapest logisztikai központ regionális szerepe.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hogyan szeretik a tulajdonosok a Focust?

A Ford, amely 2009-ben 7492 személyautó és 2352 haszongépjármű regisztrációjával, összesen 9844 új… Tovább olvasom